نسخه چاپی

بیانیه:‌ ایران اقتدار انقلابی و دینی بی نظیری دارد

جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی با انتشار بیانیه ای اعلام كرد: ایران،‌ امروز در جهان به استقلال سیاسی خود افتخار می كند و در منطقه خاورمیانه، اقتدار انقلابی و دینی بی نظیری دارد.

به گزارش نما در این بیانیه که نسخه ای از آن روز سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: جمهوری اسلامی ایران نزدیک به چهار دهه توطئه های بزرگ داخلی و خارجی همانند غائله های قومی مذهبی و تروریستی اول انقلاب، جنگ تحمیلی، تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی و دهها توطئه و تهدید و فشار دیگر را با اعتقاد و ایستادگی مردم مسلمان و آزاده پشت سر گذاشته است و اکنون نظام، مقتدرتر از گذشته در عرصه‌های داخلی، خارجی و بین المللی حضور دارد.
در این بیانیه خاطرنشان شده است: اکنون 38 بهار از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و در همه این سال ها بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، روح خدا، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای این کشتی انقلاب را به‌ سوی اهداف و آرمان‌های الهی راهبری کرده اند.
در این بیانیه آمده است:‌ باید با اتکاء به ظرفیت های داخلی و فرصت های موجود و در چارچوب سیاست های کلان ترسیمی مقام معظم رهبری و به خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی مشکل رکود اقتصادی،‌با همت دولتمردان و همراهی بیش از پیش آحاد مردم رفع شود.
جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی در این بیانیه ضمن تبریک و تهنیت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با اعلام مشارکت فعال در جشن‌های دهه مبارک فجر، از همه اقشار و طبقات جامعه برای حضور شکوهمندانه در مجالس و برنامه های این دهه مبارک، به وییژه راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آورده است.
بهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی متشکل از 14 تشکل سیاسی و صنفی شامل انجمن اسلامی مهندسین، انجمن اسلامی فرهنگیان، حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی کارمندان، جامعه اسلامی کارگران، جمعیت دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی، جمعیت خدمتگزاران سازندگی، کانون تربیت اسلامی، حزب عدالت طلبان ایران اسلامی، جمعیت اسلامی یاران خراسانی، کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند، کانون فارغ التحصیلان دانشگاهیان خراسان،جمعیت اسلامی مهر خاور و کانون دانشگاهیان ایران اسلامی است.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...