نسخه چاپی

شاید سرمربی تیم ملی آماده جدایی از ایران است!

كی‌روش مربی و انسان باهوشی است، برای هر جمله و كلمه‌اش برنامه دارد. امكان ندارد سوالی را بدون هماهنگی و به صورت «بداهه» جواب بدهد.

به گزارش نما به نقل از میزان، کی‌روش عصبانی‌ است، کی‌روش قاطی کرده،‌ کی‌روش بی محابا حمله می‌کند، کی‌روش اینبار به بهانه برانکو به پرسپولیس حمله کرده درست مثل دورانی که مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس بود. زمان ژوزه کی‌روش با اتکا به برخی‌ بازیکنان، هموطنش را زمین زد، حالا به بهانه برانکو دوباره می‌خواهد پرسپولیس را زمین بزند.

کی‌روش مربی و انسان باهوشی است، برای هر جمله و کلمه‌اش برنامه دارد. امکان ندارد سوالی را بدون هماهنگی و به صورت «بداهه» جواب بدهد. در تمام این سال‌ها کی‌روش در نشست‌های خبری با استفاده از مسئولان تیم ملی و فدراسیون فوتبال به « سوال‌های از پیش هماهنگ شده» جواب داده. در تمام این سال‌ها به جز یکی، دو مورد خاص بقیه سوال‌هایی که از کی‌روش شده یا حداقل بخش زیادی از سوال‌ها قبلا توسط «نزدیکان» کی‌روش طراحی و به خبرنگاران دیکته می‌شد.

این را گفتیم تا تأکید کنیم که صحبت‌های روز گذشته سرمربی تیم ملی در مورد برانکو و پرسپولیس از پیش برنامه ریزی شده بود. کی‌روش با علم به این مسئله که امروز (یک‌شنبه) دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار می‌شود آن صحبت‌ها را انجام داد. با توجه به شناختی که از کی‌روش وجود دارد حتی تک تک جملاتی را هم روز گذشته در نشست خبری گفت تمرین شده بود.

خود کی‌روش هم می‌داند که تیم ملی ایران بدون ملی‌پوشان پرسپولیس چه افتی می‌کند، خود کی‌روش می‌داند که نبود بازیکنانی مانند بیرانوند، حسینی، رضاییان و طارمی چه ضربه‌ای به تیم ملی می‌زند، خود کی‌روش می‌داند در صورت عدم دعوت از پرسپولیسی‌ها دیگر هیچ حاشیه امنیتی در بازی‌های خانگی و روی سکوه‌های ورزشگاه‌ها ندارد.

با تمام این تفاسیر کی‌روش این حرف‌ها را زده، شاید می‌داند دیگر جایی در فوتبال ایران ندارد، شاید کاملا آماده جدایی از تیم ملی است، شاید همین امروز هم متن مصاحبه یا بیانیه‌اش را بعد از جدایی از تیم ملی آماده کرده، شاید آماده است که بعد از جدایی از تیم ملی علیه کشور و فوتبال ما در مجامع بین‌المللی جبهه بگیرد.

کی‌روش می‌خواهد از ایران برود و این مسئله در رفتار و گفتار چند ماه گذشته سرمربی تیم ملی به وضوح دیده می‌شود. کی‌روش دیگر دوست ندارد در ایران بماند اما مشخص نیست چرا مسئولان فدراسیون فوتبال به این موضوع ورود و خیال کی‌روش و تیم ملی را راحت نمی‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشورمان در عین اینکه مربی بسیار بزرگی است اما تقریبا با همه سر ناسازگاری دارد، از خسرو والی‌زاده تا برانکو، فرقی هم ندارد که طرف کی‌روش چه کسی باشد، اصلا ایرانی باشد یا خارجی، «دن کارلوس»‌ کلا دوست دارد حمله کند و دوست دارد پیروز این حملات باشد.

باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار کارلوس کی‌روش و تیم ملی کشورمان است، باید دید دود این لجبازی‌ها چه زمانی به چشم فوتبال ما می‌رود، باید دید کی‌روش و برانکو کی بی خیال حملات آتشین خود می‌شوند و سرشان به کار خودشان گرم می‌شود، باید دید ته، ته این همه سیاه‌نمایی به کجا می‌رسد. فقط باید نشست و دید!

۱۳۹۵/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...