نسخه چاپی

دستگیری ماموران قلابی در شیراز

دو نفرتبهكار كه در پوشش ماموران اداره اماكن نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از واحدهای صنفی شهر شیراز می‌كردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم, به سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه دو نفر با لباس شخصی تحت پوشش ماموران اداره اماکن نیروی انتظامی از چند واحد صنفی سوپر مارکت و سیگار فروشی در سطح شهر شیراز اخاذی می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این دو نفر به واحدهای صنفی مراجعه و پس از جمع‌آوری اقلام غیرمجاز و قاچاق، اقدام به اخاذی از صاحبان این واحدهای صنفی می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در همین راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل دو نفر اخاذ مورد نظر را در حال اخاذی از یک فروشگاه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سردار گودرزی عنوان: از این افراد یکدستگاه بی‌سیم دستی و یک عدد اسپری فلفلی و در بازرسی از خودرو آنان تعدادی نوشیدنی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان جهت ادامه تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند، افزود: شهروندان و صاحبان واحدهای صنفی در صورت مراجعه افراد جهت بازرسی حتما از آنان کارت شناسایی و یا حکم مأموریت درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک هر چه سریعتر پلیس را در جریان قرار دهند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...