نسخه چاپی

مشكل قطعی آب در اهواز برطرف شد

معاون بهره‌برداری شركت آبفای اهواز گفت: آب برخی از مناطق اهواز كه با مشكل قطعی مواجه بودند، حداكثر تا ساعت 2 بامداد وصل شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز گفت: آب برخی از مناطق اهواز که با مشکل قطعی مواجه بودند، حداکثر تا ساعت 2 بامداد وصل شد.

سعید دشتی زاده اظهار کرد: به محض اتصال برق 100 درصد ظرفیت تصفیه‌خانه‌های اهواز وارد مدار شدند و اکنون این تصفیه خانه ها با حداکثر ظرفیت در حال فعالیت هستند.

وی افزود: تصفیه خانه کیان آباد در ساعت 12 ظهر روز گذشته به محض اتصال برق به صورت 100درصدی وارد مدار شد، تصفیه خانه ملی راه نیز از ساعت 13 روز گذشته به صورت کامل وارد مدار شد. همچنین سایر تصفیه خانه های اهواز نیز با توجه به اینکه با دیزل ژنراتور فعالیت می کنند، به محض قطعی برق به صورت 100 درصدی فعال شدند.

دشتی زاده تصریح کرد: اکنون نیز تصفیه خانه ها با ظرفیت اضافه تولید فعال هستند تا شاهد افزایش فشار در شبکه باشیم .

وی گفت: دیشب فقط مناطقی مانند گلستان، سپیدار، باهنر و ... که از مراکز تامین آب فاصله داشتند با مشکل قطعی مواجه بودند که آب آن ها حداکثر تا ساعت 2 بامداد وصل شد.

دشتی زاده خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه شبکه آب در ساعت‌های قطعی برق خالی شده ، پس از راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها مردم با افت فشار مواجه هستند اما اقداماتی انجام گرفته تا تصفیه خانه ها به اضافه تولید بپردازند.

۱۳۹۵/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...