نسخه چاپی

تمامی مدارس قزوین، فارس و كهگیلویه تعطیل شد

به گزارش نما- ایرنا نوشت: تمام مدارس فارس در همه مقاطع تحصیلی و همچنین مراکز آموزش عالی فارس بنا به تصمیم مدیریت بحران استانداری صبح دوشنبه 25 بهمن 95 تعطیل خواهد بود.

حسن فیاض پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اعلام کرد: پیرو گزارش های رسیده از سازمان هواشناسی مبنی بر پیش بینی بارش شدید باران در فارس و با هدف افزایش ضریب ایمنی، تمام مقاطع تحصیلی و مراکز آموزش عالی صبح فردا تعطیل است.

وی ادامه داد: این تعطیلی طبق مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران فارس است و تعطیلی روز سه شنبه و شیفت بعد از ظهر دوشنبه نیز با توجه به وضعیت جوی مشخص می شود.

عبدالکریم جامع مدیرکل هواشناسی فارس شنبه دراخطاریه ای اعلام کرد:بارش مداوم یا متناوب و شدید باران توام با رعدو برق ، وزش باد شدید و احتمال تگرگ از دوشنبه 25 بهمن 95 تا جمعه 29 بهمن 95 موجب آبگرفتگی معابر و اختلال در رفت و آمدها در فارس خواهد شد.

وی افزود: امکان طغیان روخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها در نیمه جنوبی،غربی و نواحی مرکزی استان فارس وجود دارد.

مدارس و دانشگاه‌ های کهگیلویه وبویراحمد روز دوشنبه تعطیل است

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که به علت پیش‌ بینی‌ بارندگی شدید، تمام مدارس و دانشگاه ‌های این استان فردا (دوشنبه) 25 بهمن ماه تعطیل خواهد بود.

پژمان نیک‌ اقبالی اظهار داشت: اداره ‌کل هواشناسی استان برای روز دوشنبه بارندگی شدید و جاری‌ شدن سیلاب را پیش بینی کرده که بر این اساس فردا مراکز آموزشی تعطیل اعلام می شود.

وی افزود: اعلام این تعطیلی بر ‌اساس تصمیم شورای مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد بوده است که این تعطیلی شامل دانشجویان بالینی استان نمی شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد که در زمینه تعطیلی دستگاه های اجرایی استان هنوز تصمیمی گرفته نشده است

براساس اعلام اداره کل هواشناسی کهگیلویه وبویراحمد با ورود یک سامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز و فعالیت آن به مدت 2 روز سبب بارندگی شدید و احتمال بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر در مناطق گرمسیری و بارش برف در نقاط سردسیری استان خواهد شد.

مدارس استان قزوین در نوبت صبح فردا دوشنبه تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش قزوین در اطلاعیه ای اعلام کرد مدارس استان در نوبت صبح فردا دوشنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند روز دوشنبه 25 بهمن ماه مدارس پیش دبستانی،ابتدایی و متوسطه اول و استثنایی نوبت صبح استان تعطیل است.

مدارس استان قزوین در نوبت بعدازظهر امروز یکشنبه نیز به دلیل بارش برف تعطیل اعلام شده بود.

استان قزوین دارای 2 هزار مدرسه در 14 منطقه آموزشی است.

۱۳۹۵/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...