نسخه چاپی

شهر موتورسیكلت‌ها در ایران كجاست؟

به گزارش نما - ایسنا نوشت: مدیر کل بیمه ایران در استان یزد اعلام کرد: سرانه استفاده از موتورسیکلت در استان یزد بیش از سه برابر میانگین کشوری است اما متأسفانه 45 درصد زیاندیدگان حوادث ترافیکی در استان، موتورسواران و ترک‌نشین آنها هستند.

«حسنعلی طالعی» در حاشیه اجرای طرح توزیع 400 کلاه ایمنی رایگان به موتورسواران یزدی در منطقه آزادشهر که با هدف ارتقاء ایمنی موتورسواران و به منظور توسعه و نهادینه نمودن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی با حضور فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد، افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی پلیس راهور استان، علت فوت 90 درصد موتور سواران ناشی از ضربه وارده به سر است.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای کاهش تعداد مصدومین و ارتقای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی با هماهنگی فرماندهی انتظامی استان و شرکت سهامی بیمه ایران طرح یاد شده اجرا شد.

طالعی ادامه داد: شرکت سهامی بیمه ایران در استان یزد در 10 ماهه امسال بیش از 360 میلیارد ریال بابت دیه جرح و فوت مربوط به حوادث ترافیکی پرداخت کرده که از این میزان حدود 160 میلیارد ریال مربوط به مصدومین و متوفیان موتورسیکلت سوار است.

مدیر کل بیمه ایران در استان در پایان نیز ابراز امیدواری کرد که با ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح استان و نهادینه شدن موضوع استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبین و ترک نشینان موتور سیکلت شاهد کاهش مصدومین و متوفیان و همچنین پیامدهای ناگوار ناشی از آن باشیم.

۱۳۹۵/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...