نسخه چاپی

ارائه مجوز احداث مجتمع تجاری در دل بازار تهران

رئیس كمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان میراث فرهنگی مجوز احداث یك مجتمع تجاری در دل بازار تهران را ارائه كرده است.

به گزارش نما به نقل از میزان: رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان میراث فرهنگی مجوز احداث یک مجتمع تجاری در دل بازار تهران را ارائه کرده است.

احمد حکیمی پور در سیصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: درخواست ما این است که نسبت به احداث تاسیسات مرکزی در بازار شهر تهران اقدام شود.

وی افزود: احداث تاسیسات مرکزی، مصوبه سال 92 شورای اسلامی شهر تهران است و سازمان میراث باید در این رابطه تصمیم گیری کند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات متعدد سیستم گرمایشی بازار تهران اظهارکرد: بازار تهران نیازمند سیستم گرمایشی مرکزی است و کمیسیون ماده 5 نیز مجوز این کار را داده است.

حکیمی پور در خصوص سرقت های متعدد صورت گرفته از بازار تهران تصریح کرد: از پشت بام حجره ها در بازار تهران سرقت صورت می گیرد و کسبه نسبت به این موضوع اظهار نارضایتی می کنند.

وی ادامه داد: برای افزایش ایمنی حجره ها، نیازمند اجرای مصوبات قبلی هستیم.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با اقدامات صورت گرفته در رابطه با احداث یک مجتمع تجاری در سرای حاج قاسم در بازار تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در دل بازار مجوز احداث یک مجتمع تجاری داده شده و این مجوز از سوی سازمان میراث فرهنگی صادر شده است.

حکیمی پور تاکید کرد: مجوز سال 94 از سوی سازمان میراث فرهنگی صادر شده و باید هر چه سریع تر برای آن برنامه ریزی شود.

۱۳۹۵/۱۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...