نسخه چاپی

آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه‌های داخلی

به دنبال بارندگی‌های شدید روزها و ساعات گذشته در نقاط مختلف كشور همچنان وضعیت پروازها در برخی از فرودگاه‌ها حالت عادی به خود نگرفته و فرودگاه رشت تا اطلاع ثانوی امكان پرواز نخواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: به دنبال بارندگی‌های شدید روزها و ساعات گذشته در نقاط مختلف کشور همچنان وضعیت پروازها در برخی از فرودگاه‌ها حالت عادی به خود نگرفته و فرودگاه رشت تا اطلاع ثانوی امکان پرواز نخواهد داشت.

پس از ورود آخرین موج سرمایی و بارشی به کشور بخش قابل توجهی از فرودگاه‌های ایران مجبور به ادامه کار در دمای زیر صفر درجه و در بارش‌های سنگین شدند که همین موضوع باعث توقف یا تاخیر بعضی از پروازها شد.

با کاهش روند بارندگی‌ها در بعضی از نقاط شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرده در حال حاضر تمام پروازها فرودگاه‌های کشور به استثنای فرودگاه رشت طبق برنامه انجام می‌شود. علت اصلی توقف پروازها در این فرودگاه رسیدن ارتفاع برف به بیش از یک متر عنوان شده است.

اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد نیز نشان می‌دهد پروازها به نقاط مختلف کشور ادامه دارد هر چند تعدادی از پروازها به مقصد فرودگاه‌های اهواز و آبادان باطل شده یا با تاخیرهای طولانی صورت گرفته‌اند اما برنامه‌های پروازی به مقصد مشهد و تبریز طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده ادامه می‌یابد.

فرودگاه امام خمینی نیز در اطلاعات پرواز خود اعلام کرده که پرواز در این فرودگاه در حال حاضر مشکلی ندارد و در صورت آمادگی فرودگاه مقصد امکان برقراری این پروازها وجود خواهد داشت.

شرکت فرودگاه‌ها از مسافران پروازهای داخل خواسته بیش از اعزام به فرودگاه وضعیت دقیق آب و هوایی فرودگاه مبدا و مقصد را اخذ کنند تا در صورت امکان پرواز در محل فرودگاه حاضر شوند.

۱۳۹۵/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...