نسخه چاپی

مطهری و پزشكیان كاندیدا می شوند؟

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، سخنگوی فراکسیون امید مجلس درباره کاندیداتوری علی مطهری و مسعود پزشکیان برای آنچه کاندیدای ضربه‌گیر حسن روحانی در انتخابات 96 خوانده شده است، گفت: ما در فراکسیون امید هیچ بحثی درباره کاندیداتوری آقای مطهری یا پزشکیان نداشته‌ایم، اما اینکه این آقایان بخواهند کاندیدای ریاست‌جمهوری شوند یا نه، مسئله‌ای است که خودشان باید پاسخگو باشند نه فراکسیون امید.

بهرام پارسایی با بیان اینکه "تا این لحظه هیچ بحثی درباره انتخابات 96 در فراکسیون امید انجام نشده است"، گفت: احتمالاً در روزهای آینده بحث انتخابات 96 در فراکسیون امید طرح شود، اما تا اینجا هیچ بحثی نداشته‌‌ایم؛ حمایت از آقای روحانی یا دیگر کاندیداها نیز موضوعی است که درباره آن صحبتی در فراکسیون امید نداشته‌ایم.

منتجب نیا: خوب و بد دولت تدبیر و امید به پای ما هم حساب می شود.

رسول منتجب نیا، قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه علاوه بر حمایت از دولت، در جایی که لازم باشد، صریحاً انتقاد می‌کنیم، گفت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بارها گفته ایم که به کسی چک سفید امضا نمی دهیم اما از سوی دیگر هر چه هم نگاه می کنیم، شخصی بهتر از آقای روحانی در شرایط موجود سراغ نداریم.

وی که در جلسه هم اندیشی ستادهای انتخاباتی استانی حزب اعتماد ملی سخن می گفت، با تأکید بر نقش حزب اعتماد ملی در روی کار آمدن دولت تدبیر و امید گفت: جناب آقای روحانی کاندیدای ما بوده است و بر اساس آمار مستند بیشترین فعالیت تشکیلاتی در ستادهای انتخاباتی ایشان در سال 92 متعلق به حزب اعتماد ملی بوده است؛ هر چند که در آن زمان نیروهای حزب بدون تابلوی حزب فعالیت می کردند. بنابراین خوب و بد دولت تدبیر و امید به پای ما هم حساب می شود.

محمد هاشمی هم در گفتگو با مهر درباره عملکرد دولت یازدهم گفت: کار روحانی در سیاست خارجی، کارستان بود. کار روحانی در حوزه اقتصاد، تغییر بردارهای اقتصادی بود. وی در عین حال در پاسخ به سؤالی درباره پاشنه آشیل و نقطه ضعف دولت، حوزه اقتصاد و معیشت را نام برد.

۱۳۹۵/۱۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...