نسخه چاپی

برانكو: می‌خواهیم هوادارانمان را شاد كنیم

سرمربی پرسپولیس گفت: فكر می كنم این گروه، سخت ترین گروه در فاز اول این مسابقات است.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان گفت: جای خوشحالی دارد بابت بازی که فردا با الهلال خواهیم داشت. فکر می کنم این گروه، سخت ترین گروه در فاز اول این مسابقات است. گروهی که در آن قهرمان عربستان، الهلال بازی می کند و تیم الریان که قهرمان قطر است. همچنین پرسپولیس که بهترین تیم ایران است. الوحده هم در کنار تیم العین قوی ترین تیم امارات است. ما مفتخر و خوشحال هستیم که فرصت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را داریم و بلافاصله اولین بازی ما با الهلال برگزار خواهد شد.
سرمربی پرسپولیس گفت: متاسفانه ما این بازی را در تهران برگزار نمی کنیم و اینجا برگزار می شود. این در حالی است که بازی می توانست در تهران با حضور تماشاگران پرشمار برگزار شود.
برانکو در ادامه درباره الهلال گفت: اولین بازی قطعا مهمترین و بزرگترین بازی است که پرسپولیس و الهلال به مصاف هم می روند. اولین بازی بسیار مهم است و می تواند مسیر اصلی ما در بازیهای دیگر را مشخص کند. طبیعی است که ما احترام زیادی برای الهلال قائلیم که تیم بسیار خوبی دارد اما ما هم هدف و فلسفه خاص خود را داریم و دوست داریم با بازی زیبایمان هوادارانمان را شاد کنیم. همچنین آن چیزی که دیدگاه و فلسفه ما هست این است که هر بازی را با قدرت و نتیجه عالی تمام کنیم.


۱۳۹۵/۱۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...