نسخه چاپی

دستگیری مرد برادر كش در قائمشهر

دادستان قائمشهر از دستگیری برادر مقتول كه آثار درگیری و ایراد ضربات چاقو به دست و بازویش وجود داشت به عنوان متهم خبرداد و گفت: این فرد پس از اخذ تحقیقات با صدور قرار مناسب به اتهام قتل عمد برادرش بازداشت شد.

به گزارش نما, دادستان قائمشهر از دستگیری برادر مقتول که آثار درگیری و ایراد ضربات چاقو به دست و بازویش وجود داشت به عنوان متهم خبرداد و گفت: این فرد پس از اخذ تحقیقات با صدور قرار مناسب به اتهام قتل عمد برادرش بازداشت شد.

دادستان قائمشهر حسین عشقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد درگیری توأم با چاقوکشی منجر به قتل آقای "ج.ح" ، 27 ساله به دادسرای شهرستان قائمشهر واصل شد.

این مقام قضایی ادامه داد: عوامل انتظامی بلافاصله همراه با بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند و وضعیت صحنه جرم مورد بررسی قرار گرفت.

عشقی اظهار داشت: بر این اساس برادر مقتول که همراه با وجود آثار درگیری و ایراد ضربات چاقو به دست و بازو، در محل حضور داشته به عنوان متهم دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب قائمشهر افزود: متهم پس از اخذ تحقیقات با صدور قرار مناسب به اتهام قتل عمد برادر خود، بازداشت و به زندان معرفی شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: تحقیقات مقدماتی در خصوص این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر ادامه دارد.

۱۳۹۵/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...