نسخه چاپی

آرزوی انصاری فرد برای جام جهانی

كریم انصاری فرد گفت: من آرزو می‌كنم نه تنها به جام جهانی صعود كنیم،‌ بلكه در آن جا نیز موفق باشیم.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، کریم انصاری فرد چند روز بعد از جشن تولدش و بازگشت از اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، درباره شرایط خود، گفت‌: از این که شما و هم تیمی‌هایم تولد من را تبریک گفتید خوشحال هستم. بارها گفتم که المپیاکوس یکی از بزرگترین‌ها و بهترین تیم در یونان است و افتخار می‌کنم که در این جا حضور دارم و پیراهن این تیم را بر تن می‌کنم. همیشه بیشترین تلاشم را خواهم کرد تا به تیمم کمک کنم. حضور در این تیم اتفاق بسیار خوبی در زندگی من بود و به همین دلیل دوست دارم با تلاش خودم ثابت کنم که شایسته پوشیدن پیراهن المپیاکوس هستم.
مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ درباره عملکرد ملی‌پوشان در انتخابی جام جهانی، گفت‌: تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و ما در آستانه صعود به جام جهانی هستیم. از سه بازی بعدی خودمان به یک برد نیاز داریم تا صعودمان را به جام جهانی قطعی کنیم، ولی قطعا هدف ما بیش از این‌هاست. من شخصا افتخار می‌کنم که در آستانه صعود به جام جهانی هستیم و رسیدن به رویداد بزرگی همچون جام جهانی برای همه ما اتفاق بزرگی است. من آرزو می‌کنم نه تنها به جام جهانی صعود کنیم،‌ بلکه در آن جا نیز موفق باشیم.
انصاری فرد درباره تغییر مربی و شرایط تیمش نیز، گفت‌: وقتی سرمربی جدید به تیم آمد من در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بودم و دو روز قبل از بازی با پلاتانیاس به تیم ‌اضافه شدم و دیدم که تیم کاملا آماده این بازی است. خوشبختانه مصمم به کسب برد بودیم و به هدفمان نیز رسیدیم. پیروزی در آن بازی نتیجه‌ مهمی برای ما بود. یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدیم و ما را به هدف‌مان نزدیک‌تر کرد. در بازی بعد برابر کورفو کار سختی پیش‌رو داریم، چرا که آنها تیم بدی نیستند. باید تلاش خود را انجام دهیم تا سه امتیاز این بازی را بگیریم، چون این بازی گام دیگری برای رساندن ما به قهرمانی است. وقتی تیمی می‌خواهد قهرمان شود، احساسات بالا می‌رود. به همین دلیل ما می‌خواهیم در بازی بعد فقط به پیروزی فکر کنیم نه چیز دیگری و یک قهرمانی دیگر به افتخاراتمان ‌اضافه کنیم.

۱۳۹۶/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...