نسخه چاپی

ترامپ: دولتم در مدت ۱۱ هفته پیشرفت‌های تاریخی داشت!

به گزارش نما - واحد مرکزی خبر نوشت: رئیس جمهور آمریکا در نطق هفتگی جدید خود گفت دولت وی در این 11 هفته که از عمر آن می گذرد به پیشرفت هایی تاریخی برای مردم آمریکا دست یافته است.

دونالد ترامپ در این نطق گفت 93 درصد از تولید کنندگان داخلی آمریکا به آینده ابراز خوشبینی کرده اند که این یک حد نصاب جدید است.
رئیس جمهور آمریکا گفت:«اعتمادی که ما در مردم خود می بینیم درباره مشاغل و فرصت ها -- و نیز درباره ایمنی و امنیت است.

امنیت در مرز شروع می شود. من در زمان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری وعده دادم که برای تامین امنیت مرزها اقدام سریع و قاطع خواهم کرد و این دقیقا چیزی که انجام داده ام. ما وارث یک بحران مرزی تمام عیار هستیم. این فاجعه بود. اما ما با اقدامات سریع و جسورانه توانستیم در چنین مدت کوتاهی حتی از آنچه خوشبینانه ترین پیش بینی ها درباره پیشرفت ما خبر می دادند پیشتر برویم. ماه گذشته ما شاهد یک کاهش 64 درصدی در مهاجرت غیرقانونی در مرز جنوبی خود بودیم.»

ترامپ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمار مجرمان بیگانه ای که در ایالت های مختلف آمریکا در چند روز گذشته بازداشت شده اند گفت: «برای جبران کردن صدمات چند دهه گذشته که به سبب سیاست های مرزهای باز واشنگتن متحمل شده ایم، هنوز کارهای زیادی باید انجام گیرد، اما با صرف وقت، تعهد و تلاش ما کار را انجام خواهیم داد و جان افراد بی شماری را در این روند نجات خواهیم داد.

تامین امنیت برای مردم آمریکا همچنین به معنای احیای موضع آمریکا در جهان است. من از همان ابتدای ریاست جمهوری ام تلاش کرده‌ام تا ائتلاف هایمان را تقویت کنم و روابطمان را نیز با کشورهای سرتاسر جهان بهبود بخشم.

این هفته من افتخار میزبانی رئیس جمهور مصر و پادشاه اردن را در کاخ سفید داشتم. من اکنون میزبان نشستی با شی جین پینگ رئیس جمهور چین در کاخ سفید جنوبی هستم تا با وی درباره مسائل مهم بسیاری که بر مردم دو کشور تاثیر می گذارند گفتگو کنم.
در خصوص تعامل با کشورهای دیگر گفتگوهای ما صریح، باز، و مبتنی بر احترام متقابل بوده است.

من ما صراحت از منافع ملی آمریکا دفاع کرده ام. این برای من و برای مردم من بسیار اهمیت دارد. یک دلیلش قطعا این است که من انتخاب شده ام. من می خواهم اطمینان یابم که تصمیماتی که ما می گیریم واقعا در خدمت ایمنی و امنیت شهروندان ماست.

در خصوص مسائل اقتصادی و نظامی، ما می دانیم که یک آمریکای قدرتمند بهترین چیز برای دنیاست. به همین دلیل است که این بسیار اهمیت دارد که ما همزمان با تلاش برای تقویت مشارکت های بین المللی، اطمینان حاصل کنیم که این مشارکت ها به نتایج واقعی برای آمریکایی ها و مردم آمریکا بینجامد.»

ترامپ در بخش پایانی نطق خود گفت: «ارزش ها و اهداف ما هدایتگر تصمیمات ما خواهد بود. ما راه ایدئولوژی انعطاف ناپذیر را که اغلب به پیامدهای ناخواسته می انجامد، رد می کنیم. ما برای آینده صلح، ایمنی و رفاه می خواهیم -- و این چراغ هدایتگر ماست و همیشه خواهد بود. ما به اتفاق، این آینده را برای سرزمینی که به آن عشق می ورزیم و برای مردمی که آن را خانه می نامند، محقق خواهیم کرد.»

۱۳۹۶/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...