نسخه چاپی

روحانی شنبه به یزد سفر می‌كند

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان یزد با بیان این كه سفر استانی روحانی بدون هیچ تشریفات اداری به عنوان رییس جمهور انجام می‌شود، گفت: روحانی عصر شنبه (9 اردیبهشت) به یزد سفر می‌كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان یزد با بیان این که سفر استانی روحانی بدون هیچ تشریفات اداری به عنوان رییس جمهور انجام می‌شود، گفت: روحانی عصر شنبه (9 اردیبهشت) به یزد سفر می‌کند.

عبدالقاسم شعشعی در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان یزد برگزار شد، با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد در یزد، اظهار کرد: احترام به حقوق تمام افراد جامعه اعم از اصلاح طلبان، اعتدالیون و اصولگرایان حامی دولت یکی از اولویت‌های اجرایی ستاد حسن روحانی در یزد است.

وی با اشاره به آغاز سفرهای استانی حسن روحانی به عنوان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: عصر شنبه استان یزد میزبان حجت الاسلام حسن روحانی خواهد بود.

سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی در یزد با بیان این که روحانی در سفر انتخاباتی خود به یزد هیچ برنامه اداری و افتتاحی ندارد، خاطرنشان کرد: روحانی قبل از سفر به استان یزد به استان کرمان رفته و قرار است بعد از دیدار مردمی در جمع مردم یزد این استان را به سمت بندرعباس ترک کند.

شعشعی در ادامه با بیان این که سفر روحانی به استان یزد بدون هیچ تشریفات اداری به عنوان رییس جمهور انجام می شود، افزود: سفرهای استانی حسن روحانی به استان یزد به عنوان رییس جمهور به منظور رعایت قانون انتخابات موقتا کنسل شده است.

وی دیدار با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد و سخنرانی در جمع مردم یزد در مسجد حظیره را از جمله برنامه‌های تدوین شده برای سفر روحانی در یزد است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخان خود با بیان این که ستاد روحانی در یزد سعی دارد با رعایت قانون تمام فعالیت خود را اجرایی و نسبت به جذب مشارکت عمومی در انتخابات اقدام کند، بیان کرد: کمیته‌های حقوقی، اقشار، جوانان، بانوان و تبلیغات و اطلاع رسانی در ستاد انتخاباتی روحانی راه‌اندازی شد.

۱۳۹۶/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...