نسخه چاپی

راننده متخلف تنها ۴ دقیقه پس از جریمه به آغوش مرگ رفت

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: راننده متخلفی كه به علت سرعت غیرمجاز جریمه شده بود، 4 دقیقه پس از این اتفاق و به علت حركت با سرعت 200 كیلومتر در ساعت واژگون شد و جان باخت.

به گزارش نما, سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: راننده 40 ساله خودروی سواری سمند که با سرعت 170 کیلومتر در ساعت در آزاد راه تهران به همدان در حال حرکت بود، توسط عوامل پلیس آزاد راه توقیف و جریمه شد.

وی خاطرنشان کرد: راننده سمند پس از جریمه نیز بی توجه به توصیه های پلیس مبنی بر مرگبار بودن سرعت بالا و تاکید بر انجام تخلف خود بدون نگرانی، با سرعت بالاتر به مسیر خود ادامه می دهد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: تنها چهار دقیقه از جریمه این راننده متخلف توسط پلیس می گذشت که این خودرو هفت کیلومتر مانده به انتهای آزاد راه همدان واژگون می شود که در این سانحه راننده خاطی فوت، همسر و فرزند وی نیز به شدت مجروح شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: طبق بررسی کارشناسان پلیس راه، سرعت این خودرو هنگام واژگونی 200 کیلومتر در ساعت بوده است که به علت سرعت بالا و لغزندگی سطح جاده پس از واژگونی 300 متر به بیرون از جاده پرتاب می شود.

وی افزود: پلیس دلسوزانه این فرد را به رعایت قانون تشویق و توصیه می کند ولی لجبازی این فرد در این حادثه منجر به مرگ خود و مجروح شدن همسر و فرزندش شد.

۱۳۹۶/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...