نسخه چاپی

وزیر اطلاعات: بازداشت افراد در ارتباط با معدن گلستان دروغ محض است

وزیر اطلاعات تاكید كرد: دستگیر شدن و بازداشت افراد در ارتباط با معدن گلستان دروغ محض است كه متاسفانه افرادی با بی تقوایی در جهت اهداف سیاسی به آن می‌پردازند.

به گزارش نما به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص خبر بازداشت برخی معدن‌چیان، معدن آزادشهر عنوان کرد: چه کسی بازداشت کرده وزارت اطلاعات که بازداشت نمی‌کند. حتی یک نفر در معدن گلستان نه از خانواده‌ها و نه از کارگران بازداشت نشده است.

او افزود: این مطلب از اساس دروغ است و من تعجب می‌کنم که چرا افرادی برای اهداف سیاسی متوسل به دروغ می‌شوند و حتی اعلامیه‌ای را منتسب به آیت‌الله نورمفیدی منتشر کرده بودند که ایشان اعتراض کردند و ما با ایشان تماس گرفتیم گفتند این اطلاعیه را نداده‌اند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: دستگیر شدن و بازداشت افراد در ارتباط با معدن گلستان دروغ محض است که متاسفانه افرادی با بی تقوایی در جهت اهداف سیاسی به آن می‌پردازند.

او در مورد ماجرای تی شرت‌های تبلیغاتی گفت: من در صحبتی که در برنامه تیتر امشب شبکه خبر داشتم اخیرا مخصوصا به این مساله اشاره کردم تا این پروژه فتنه آمیز را بسوزانم و از آن جلوگیری کنم همکاران ما متوجه شدند چند هزار تی‌شرت تولید شده که چهار نمونه آن کشف و ضبط شده در یک نمونه سه خداحافظ نوشته شده و داخل آن نوشته شده دولت حرف در یک نمونه هم نوشته شده ۴ سال رکود و بیکاری یک نمونه هم به انگلیسی روی آن نوشته شده بود «من به روحانی رای نمی‌دهم».

علوی تاکید کرد: برنامه این بود افرادی بروند این‌ها را در مناطق شمالی تهران بپوشند و بعد با هماهنگی خودشان تعدادی از افراد به عنوان موافقان وارد عمل شوند افرادی را تحت عنوان موافق دولت وادار به برخورد با این‌ها کنند و امکاناتی هم در رابطه با تصویربرداری مهیا کرده بودند تا از این صحنه درگیری فیلم بگیرند و بعد در فضای مجازی مطرح کنند مدافعان دولت با مخالفان آن درگیر شدند و از این‌ها برای اهداف سیاسی خود استفاده کنند.

او خاطرنشان کرد: من تنها در جهت حفظ امنیت انتخابات این مساله را مطرح کردم اما کسانی که برای این پروژه سرمایه کرده بودند وقتی دیدند برنامه ریزی شان سوخته است آمدند فرار به جلو کردند و در برخی موارد عنوان کردند این کار را طرفداران دولت می‌خواستند انجام دهند.

علوی افزود: در برخی مراسم بعضی از کاندیداها حضور افرادی را دیدیم که یک نمونه از این تی‌شرت‌ها پوشیده بودند و مشغول کار کردن روی این مساله هستیم. در تلویزیون هم پیامم به کسانی که این قبیل کارها را می‌کنند این بود که سلامت، وحدت، انسجام و امنیت جامعه مهم‌تر از اهداف سیاسی است. نتیجه انتخابات هرچه باشد رای مردم محترم ولی اینکه بخواهیم رای مردم را با دروغ، جعل، تزویر و حرکات خلاف امنیتی به نفع منافع سیاسی که خودمان دنبال می‌کنیم چه ارزشی دارد.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: وقتی این برنامه از بین رفت و سرمایه گذاریشان هیچ شد سعی کردند فرار رو به جلو کنند و آن را به دولت نسبت دهند ولی این مساله از ناحیه کسانی بود که در مقابل دولت بودند.

او افزود: ما نمی‌توانیم این اعمال را به نامزدها نسبت دهیم ممکن ستاد‌هایی اقداماتی کنند که آن کاندیداها روحش هم اطلاع نداشته باشد.

۱۳۹۶/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...