نسخه چاپی

كواچ: ایران یكی از بهترین‌ تیم‌های جهان است

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی گفت: ایران یكی از تیم‌های قدرتمند جهان است و مسابقه با این تیم برای تیم ملی اسلوونی اهمیت زیادی داشت.

به گزارش نما به نقل از میزان: به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اسلوبودان کواچ پس از نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه تیم‌های ملی والیبال ایران و اسلوونی اظهار داشت: بازی برابر ایران برای من کار آسانی نیست چون پیش از این با این تیم کار کردم و خوشحالم که توانستم دوباره همه بازیکنان این تیم را ببینم.

وی با بیان اینکه این بازی برای تیم اسلوونی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، گفت: برابر ایران که یکی از بهترین تیم‌های جهان هست، بازی کردیم. از طرفی برای انتخابی جهان با تیم‌هایی رقابت داریم که مثل ایران دارای چنین سرویس‌های موج‌داری هستند و سبک بازی ایران به آمادگی تیم اسلوونی کمک می‌کند.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی تصریح کرد: در دو ست اول ایران بهتر کار کرد، در حالی که اشتباهات بازیکنان اسلوونی بیشتر بود. گاسپرینی پس از یک و ماه نیم بدون تمرین به تیم ملحق شد و در مسابقه با ایران دو بازیکنان به نام‌های اورنات و چبولی را معرفی کردیم. البته به چبولی فرصت بازی ندادم تا کمی تمرین کند و ریکاوری شود.

کواچ ادامه داد: در دیدار با ایران از عملکرد بازیکنان جوان تیم راضی هستم چون با انگیزه وارد زمین شدند. من از این بازیکنان جوان که توانایی بالایی دارند در ترکیب اصلی تیمم استفاده خواهم کرد و به آنها فرصت خواهم داد. ممنونم که تیم ایران با اسلوونی بازی کرد و برای ملی‌پوشان این کشور آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ملی اسلوونی درباره روند آماده سازی تیم اسلوونی گفت: من حدود دو هفته است که تمرین را شروع کردم اما دستیارانم سه هفته با تیم در اردوی آمادگی به سر می‌بردند. اسلوونی دارای بازیکنان خوبی است. برخی از آنها همچون اورنات، چبولی، وینچیچ و گاسپرینی در باشگاه‌های مطرحی توپ می‌زنند. راه سختی در پیش دارم و باید این تیم خوب را به سمت کسب نتیجه هدایت کنم.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در نخستین مسابقه تدارکاتی با اسلوونی 3 بر 2 مغلوب این تیم شد و از ساعت 21:30 امشب در دومین دیدار دوستانه به مصاف اسلوونی خواهد رفت.

۱۳۹۶/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...