نسخه چاپی

برگزاری آخرین اردوی خارجی تیم ملی والیبال در لهستان

تیم ملی والیبال ایران آخرین مرحله اردوی برون مرزی خود را پیش از آغاز لیگ جهانی ۲۰۱۷ در لهستان برگزار می‌كند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور شایسته در لیگ جهانی ۲۰۱۷ آماده می‌کند، امروز (چهارشنبه) برای برگزاری آخرین مرحله اردوی تدارکاتی خود وارد شهر کاتوویچ در لهستان شد.

برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ملی لهستان از محور‌های اصلی برنامه‌های تیم ملی ایران در سومین مرحله اردوی برون مرزی است.

بر اساس اعلام کادر فنی، ملی پوشان فردا پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه دو جلسه تمرین در صبح و عصر دارند که تمرین صبح به کار با وزنه و تمرین عصر به کار با توپ اختصاص دارد و همچنین در روز جمعه نیز در نوبت صبح تمرین وزنه و در نوبت عصر تمرین توپی در دستور کار ملی‌پوشان قرار دارد.

تیم ایران در سومین روز اردوی برون مرزی لهستان (شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) صبح یک جلسه تمرین توپی را زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار می‌کند و عصر روز شنبه در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت.

لازم به ذکر است با توجه به اردوی تیم ملی استرالیا در لهستان و درخواست آنها برای برگزاری یک دیدار دوستانه، در صورت انجام هماهنگی‌های لازم تیم ملی والیبال ایران روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه یک دیدار دوستانه نیز با تیم ملی این کشور انجام خواهد داد و در غیر این صورت در دو نوبت صبح و عصر آخرین تمرینات خود را در شهر کاتوویچ پیگیری می‌کند و سپس ساعت ۶ بامداد دوشنبه یکم خرداد ماه به وقت محلی عازم تهران می‌شود و ساعت ۹ شب به وقت تهران وارد فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد شد.

۱۳۹۶/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...