نسخه چاپی

كیفیت هوای تهران ناسالم خواهد شد

بر اساس نتایج پیش بینی كیفیت هوا، همزمان با احتمال وقوع پدیده گرد و غبار و افزایش نسبی غلظت ذرات معلق طی روز یكشنبه، انتظار می رود شاخص كیفیت هوا روندی افزایشی داشته باشد و وضعیت كیفیت هوا در روز دوشنبه به آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس برسد.

به گزارش نما به نقل از برنا، پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز یکشنبه بوده و در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده در شبانگاه انتظار می رود.

این شرایط کمابیش در روز دوشنبه ادامه داشته و برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی غربی خواهد بود. همچنین تا روز دوشنبه دما کاهش نسبی خواهد یافت. با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی در روز سه شنبه، در برخی ساعات وزش باد مؤثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) پیش بینی می شود.

بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، همزمان با احتمال وقوع پدیده گرد و غبار و افزایش نسبی غلظت ذرات معلق طی روز یکشنبه، انتظار می رود شاخص کیفیت هوا روندی افزایشی داشته باشد و وضعیت کیفیت هوا در روز دوشنبه به آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس برسد.

۱۳۹۶/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...