نسخه چاپی

وكیل ترامپ به كنگره احضار شد

دو كمیته كنگره آمریكا دیوید كوهن، وكیل دونالد ترامپ را در ارتباط با تحقیق و تفحص از پرونده تلاش روسیه برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریكا، فراخوانده‌اند اما او گفته "زمینه سوالات كنگره به قدری گسترده است كه او قادر به جوابگویی نخواهد بود" و به همین علت به كنگره نخواهد رفت.

به گزارش نما, کوهن، دریافت دعوتنامه از کنگره را تایید کرد و گفت از او خواسته شده در ارتباط با تماس با کرملین شهادت دهد. با وجود این، این وکیل حقوقی گفته به درخواست کنگره جواب منفی داده چرا که به علت ماهین طرح شده در دعوتنامه او قادر به پاسخگویی نخواهد بود.

او به شبکه ای‌بی‌سی گفته: من ناچار شدم دعوت به کنگره را رد کنم چرا که متن درخواست خیلی ضعیف و نامفهوم تهیه شده بود و من را عاجز از پاسخگویی می‌کرد.

کوهن دقایقی بعد به شبکه سی‌ان‌ان هم گفت: نمایندگان کنگره تا این لحظه حتی نتوانسته‌اند یک خط مدرک معتبر در رابطه با موضوع روسیه ارایه کنند.

بعد از آن که مایکل فلین، مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ از حاضر شدن در برابر کنگره و پاسخگویی درباره تماس‌هایش با سفیر روسیه در واشنگتن، سر باز زد، اکنون دیوید کوهن هم یکی دیگر از حلقه یاران نزدیک رئیس‌جمهوری آمریکا است که به دعوت کنگره نه می‌گوید.

فراخوانی وکیل ترامپ در حالی صورت می‌گیرد که اواخر هفته گذشته، جرد کوشنر، داماد و مشاور عالی رئیس جمهوری آمریکا هم به تلاش برای برقراری یک خط ارتباطی مستقیم با مسکو متهم شد.

۱۳۹۶/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...