نسخه چاپی

آغاز پایان داعش با حمله تروریستی به مجلس

مدیركل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته به مجلس گفت: این حادثه ان‌شالله نقطه عطفی بر پایان كار داعش در منطقه خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از میزان، مهدی کیایی با انتشار تصاویری از حمله تروریستی روز گذشته به مجلس شورای اسلامی در اینستاگرام خود نوشت:

3 تروریست صبح امروز(چهارشنبه 17 خرداد) در عملیاتی کور ، حوالی ساعت ۱۰ صبح با سلاح گرم از درب مراجعات مردمی مجلس شورای اسلامی وارد شدند و اقدام به رگبار به سوی تعدادی از مردم که برای دیدار با نمایندگان خود به خانه ملت آمده بودند کردند که با اقدام قاطع نیروهای حفاظتی سپاه پاسداران و یگان نیروی انتظامی مواجه شدند و در نهایت هر سه تروریست به هلاکت رسیدند. تروریست‌ها به هیچ وجه نتوانستند وارد محوطه نزدیک پارلمان شوند و در طول مدت درگیری ، جلسه علنی مجلس بطور معمول ادامه داشت .در حادثه تروریستی امروز 12 نفر از مردم مراجعه کننده به مجلس و کارمندان مجلس به شهادت رسیدند و 42 نفر زخمی و مجروح شدند. این اقدام کور و بزدلانه نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد و موجب روسیاهی بیش از پیش تروریست ها و حامیان آشکار و نهان آن ها شد. این حادثه ان‌شالله، نقطه عطفی بر پایان کار داعش در منطقه خواهد بود و مدافعان امنیت ایران این بار نیز انتقام سختی از طراحان این اقدام تروریستی خواهند گرفت. خداوند به خانواده شهدا صبر و مجروحان را شفا دهد.

۱۳۹۶/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...