نسخه چاپی

به‌زودی اولین قطار از همدان عازم مشهد خواهد شد

استاندار همدان گفت: قطار همدان بزودی با انتقال خانواده شهدا و خبرنگاران به مشهد مقدس رسما وارد شبكه ریلی كشور می شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در مراسم افطاری نماینده ولی فقیه در استان، سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: قطار تهران به همدان آماده تحویل است و بزودی اولین مسافران قطار که تعدادی از خانواده معظم شهدا، جانبازان عزیز و خبرنگاران استان هستند با این قطار

از همدان به مشهد خواهند رفت.

وی با اعلام اینکه هزار میلیارد تومان طرح آماده افتتاح در استان بزودی با دستور مستقیم رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، گفت: مردم در چهار سال دوم از دولت کار می خواهند لذا به همکاران اداری خودم عرض می کنم اگر می توانید با این روش و منش کار کنید در خدمت شما هستیم اما اگر نمی توانید با حفظ احترام، جابجا شوید.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: تحریم ها برداشته شده، فروش نفت نیز به میزان سابق برگشته است، امکانات هم وجود دارد، نواقص هم اصلاح شده و اکنون مردم تنها کار می خواهند.

نیکبخت با اشاره به اینکه الان موقع کار است و مرد میدان می خواهد و هر چقدر برای مردم کار کنیم در حد فداکاری هم کار کنیم، باز کم است، تاکید کرد: مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و ما هم باید بتوانیم وظایف خود را انجام دهیم.

استاندار همدان از حضور شایسته مردم در انتخابات تشکر کرد و گفت: این حضور بی سابقه است که ۷۵ درصد از کسانی که می توانستند رای بدهند پای صندوق های رای حاضر شدند و این درست زمانی بود که ترامپ در منطقه در حال دوشیدن اعراب بود.

وی با اعلام اینکه ترامپ با نیت ایران هراسی، اعراب را وادار به قراردادهایی چند ده هزار میلیاردی با آمریکا کرد، افزود: اما در این زمان مردم با حضور در پای صندوق های رای به نظام رای دادند و اعلام همبستگی کردند.

نیکبخت اظهار داشت: اگر با تأسی از مقام معظم رهبری فقط مردم به مشارکت تنها نیز دعوت می شدند مردم، بیشتر هم می آمدند.

استاندار همدان در آخر با تاکید بر اینکه حامیان تروریسم و تروریستها بدانند که ایران این مراحل را آزموده و بیشترین شهدای ترور را تقدیم کرده است و این کشور آسیب پذیر نیست، افزود: در دفاع مقدس و مقابل تروریستها ایران را آزموده اند و ایران همیشه سربلند و سرافراز بوده است.

۱۳۹۶/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...