نسخه چاپی

بشار اسد طرح ملی اصلاحات اداری را كلید زد

به گزارش نما - ایسنا نوشت: رئیس جمهوری سوریه طرح ملی اصلاحات اداری را کلید زد. وی همچنین از مسئولان سوری که "دچار وحشت شده‌ و ترسیده‌اند"، انتقاد کرد.

به گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه که ریاست نشست کابینه را در مقر دولت در "کفر سوسه" دمشق برعهده داشت، طرح ملی اصلاحات اداری را کلید زد که هدف از این طرح ایجاد سیستمی واحد و همگون برای تمامی وزارتخانه‌هاست.

اسد در جریان این نشست گفت: مکانیزم‌های اداری موجود دیگر قابل قبول نیست.

وی همچنین انتقاد شدیدی را از برخی از مسئولان سوری مطرح ساخت و گفت: از مهم‌ترین اتفاق‌های بد، آن کاروان‌های بزرگ برخی از مسئولان سوری است که راه بند می‌آورند. آن مسئولان نمونه افراد ترسیده و وحشت‌زده هستند. این افراد تصورات ضد و نقیضی دارند چراکه نشان می‌دهند که می‌ترسند در حالی که به شهروندان می‌گویند که ما از شما محافظت خواهیم کرد.

رئیس جمهوری سوریه به وزارتخانه‌های ذی ربط نیز دستور داد تا تدابیر بازدارنده و لازم را برای متوقف ساختن این اقدامات به کار بگیرند.

اسد گفت: ما افتخار نمی‌کنیم چنین مسئولانی در نهادهای دولت حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد که اسامی افراد فاسد نیز در سطح دولتی و ملی به چشم می‌خورد و باید بررسی دقیقی درخصوص نتایج مبارزه با فساد وجود داشته باشد.

رئیس جمهوری سوریه تصریح کرد: هر کس که گمان می‌کند به این خاطر که در کنار ارتش سوریه در نبرد کنونی ایستاده حق دارد که به شهروندان و دولت و نظام بدی کند، سخت در اشتباه است و ما این را قبول نداریم. از نظر ما تفاوتی بین آنها و تروریست‌ها وجود ندارد و ما با قاطعیت و بدون تردید با آنها برخورد خواهیم کرد.

اسد همچنین از برخی از فرزندان مسئولان انتقاد و آنها را "بی‌ارزش" خواند که باید تحقیر شوند.

وی گفت که آن مقامات در قبال رفتارهای فرزندانشان مسئولند و پاسخگو خواهند بود.

۱۳۹۶/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...