نسخه چاپی

پسر ترامپ محتوای مكالماتش را منتشر كرد

به گزارش نما- ایرنا نوشت: «دونالد جونیور ترامپ» پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه محتوای ایمیل‌های رد و بدل شده با یک ناشر و روزنامه‌نگار انگلیسی را که پیش از انتخابات ریاست جمهوری، واسطه دیدار وی با یک وکیل روسی شده بود، منتشر کرد تا به حرف و حدیث های چند روز گذشته در این خصوص پایان دهد.

افشای دیدار مخفیانه پسر ترامپ با یک وکیل روسی برای دریافت آنچه که «اطلاعات مخرب» درباره هیلاری کلینتون نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری خوانده شده، چند روزی است که در صدر اخبار رسانه های آمریکا قرار گرفته است.

ترامپ جونیور خود این دیدار را قانونی و بی اهمیت خوانده و برای همکاری با نهاد‌های اطلاعاتی در این زمینه اعلام آمادگی کرده است.

وی در همین راستا روز سه شنبه، محتوای ایمیل‌های رد و بدل شده با «راب گلدستون» روزنامه‌نگار و ناشر انگلیسی را که واسطه دیدار با « ناتالیا ‏وسلنیتسکایا» وکیل روسی شده بود، منتشر کرد.

گلدستون در این ایمیلها، ‏وسلنیتسکایا را یک «وکیل دولتی روسیه» خوانده که قرار بوده تا «اطلاعاتی حساس» درباره نامزد حزب دمکرات را در اختیار ترامپ قرار دهد. این نشان می دهد که ترامپ جونیور از همان ابتدا از احتمال ارتباط این وکیل با دولت روسیه مطلع بوده است.
در یکی دیگر از ایمیل‌های دریافتی پسر ترامپ، این اطلاعات «بخشی از کمک های روسیه و دولت این کشور به دونالد ترامپ» خوانده شده است.

ترامپ جونیور در یک بیانیه تاکید کرده است که برخلاف آنچه در ایمیل‌ها آمده، این وکیل ارتباطی با دولت روسیه نداشته است.
وی پیش از این گفته بود که در این دیدار که جارد کوشنر، داماد ترامپ و پل مانافورت، مدیر وقت ستاد انتخاباتی وی هم در آن حضور داشتند، هیچ اطلاعات خاص و مهمی به او منتقل نشده است.

۱۳۹۶/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...