نسخه چاپی

پروازهای همدان به نجف در آینده نزدیك برقرار می‌شود

رئیس سازمان حج و زیارت همدان گفت: علاوه بر برقراری پروازهای حج تمتع، به زودی پروازهای همدان به نجف نیز راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین از همدان ؛ محسن ساغرچی، در جلسه برنامه‌ریزی، مدیریت و ساماندهی مراسم اربعین استان همدان گفت: با ورود شرکت تابان به موضوع بیمه پروازهای خط هوایی همدان به نجف، به زودی این خط پروازی راه‌اندازی می‌شود و امیدواریم همه برای تبلیغ و ترویج این اتفاق در سطح استان ما را یاری کنند.

وی با اعلام اینکه برقراری پروازهای همدان به نجف، می‌تواند برای استان بسیاری مفید باشد، اظهار داشت:‌ با آغاز موسم حج‌، پروازهای حج تمتع استان از 10 مردادماه آغاز و تا 16 مردادماه نیز ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان تاکید کرد: با رایزنی‌های انجام شده با نهادهای مسئول در تلاشیم تا با آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی روزانه یک پرواز از همدان به نجف را راه‌اندازی کنیم.


وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی، عنوان کرد: در سامانه سماح که سال گذشته توسط این نهاد راه‌اندازی شده افراد بسیاری برای شرکت در مراسم اربعین در سالجاری ثبت‌نام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: پیش ثبت نام مراسم اربعین امسال از ابتدای ماه ذی‌الحجه آغاز شده و تا اول محرم الحرام نیز ادامه دارد، لذا متقاضیان ویزای انفرادی می توانند با مراجعه به شرکت‌های مربوط نسبت به دریافت ویزا اقدام کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان با تاکید براینکه واگذاری ویزا به متقاضیان حضور در مراسم اربعین پس از مراسم روز عاشورا آغاز می‌شود، یادآور شد: سال گذشته دو موکب در شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی از طرف سازمان حج و زیارت برپا شده و خدمات خوبی را به زائران ارائه دادند.

وی افزود: علاوه بر تکرار اقدامات سال گذشته، ما آمادگی داریم تا در صورت نیاز از ظرفیت 9 هزار کارگزار خود برای برگزاری مراسم اربعین استفاده کرده و خدمات مناسبی را به زائران حسینی ارائه دهیم.

۱۳۹۶/۴/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...