نسخه چاپی

هویت كودك پیدا شده در پارك ناژوان اصفهان باید محرز شود

عکس خبري - هويت کودک پيدا شده در پارک ناژوان اصفهان بايد محرز شود

به گزارش نما - ایسنا نوشت: مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: کودک 1.5 ساله‌ای که روز گذشته در پارک ناژوان پیدا شده است باید احراز هویت شود.

سعید صادقی گفت: این کودک شباهت زیادی به دختر گمشده مشهدی دارد اما شباهت ظاهری کافی نیست و مراحل شناسایی آن توسط مقامات قضایی باید انجام شود.

وی گفت: خانواده "ملیکا" کودک مشهدی مفقود شده در راه عزیمت به اصفهان هستند. اگرچه شباهت ظاهری زیادی میان کودک پیدا شده و کودکی که در مشهد گم شده وجود دارد اما شناسایی با هماهنگی مقامات قضایی باید دقیق‌تر صورت گیرد و کودک مشروط به احراز هویت به خانواده مشهدی تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بهزیستی اصفهان ادامه داد: کودک به شیرخوارگاه نرجس اصفهان منتقل شده، شرایط عمومی او مطلوب و تنها کمی دچار اضطراب است و امیدواریم همان کودک گم شده مشهدی باشد.

شب گذشته شماری از شهروندان اصفهانی یک کودک را در حالی که در پارک ناژوان اصفهان سرگردان بوده است،‌ پیدا می‌کنند و پس از تماس با پلیس 110 کودک با حکم قضایی به بهزیستی استان اصفهان تحویل داده می‌شود؛ با توجه به شباهت زیادی میان که این کودک و "ملیکا" کودک دیگری که از 9 روز پیش در مشهد گم شده است وجود دارد، مسئولان گمان می‌کنند کودک پیدا شده همان ملیکا باشد.

۱۳۹۶/۵/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...