نسخه چاپی

برنامه هفته ششم لیگ برتر فوتسال

در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، مس سونگون در دیداری حساس مقابل پارسیان شهر قدس برای ادامه صدرنشینی تلاش می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 فردا (جمعه) با برگزاری یک مسابقه آغاز می‌شود که طی آن تیم‌های آتلیه طهران قم و ملی حفاری ایران به مصاف هم می‌روند.

تاکنون فرش‌آرای مشهد تنها پنج امتیاز از دست داده و با حضور 10 امتیازی در رده سوم جدول، عملکردی فراتر از انتظارات از خود نشان داده که با ادامه این روند، می‌تواند مدعی قهرمانی این فصل باشد. شهرداری ساوه و هیئت فوتبال قم هم بدون کسب پیروزی، وضعیت خوبی در انتهای جدول ندارند. شهرداری که سال گذشته عملکرد خوبی به خصوص در نیم‌فصل دوم داشت، امسال درگیر مسائل داخلی خود بوده و به تازگی سرمربی خود را شناخته است. هیئت فوتبال هم با یک تساوی و چهار شکست، در انتهای جدول روزگار می‌گذراند.

در یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته، مس سونگون که با 12 امتیاز و یک بازی بیشتر از گیتی پسند در صدر جدول مسابقات جای دارد، میهمان پارسیان شهر قدس خواهد بود. مس پس از شکست هفته نخست مقابل تأسیسات دریایی، چهار پیروزی متوالی کسب کرد و هفته گذشته با شش‌تایی کردن آتلیه طهران، مقتدرانه صدرنشین جدول رده‌بندی شد. پارسیان هم از چهار دیدار گذشته خود به چهار امتیاز رسیده و اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد. نماینده شهر قدس هم می‌تواند با کسب سه امتیاز این بازی خانگی، خود را تا میانه‌های جدول بالا بکشد.

تیم رده چهارمی تأسیسات دریایی هم مقابل شهروند ساری صف‌آرایی می‌کند. این تیم هفته پیش به خاطر غیبت گیتی پسند در هفته پنجم مقابل خود استراحت کرد، اما همچنان بیشترین گل زده (17 گل) را با بازیکنان زهرداری چون جاوید و شمسایی در اختیار دارد. تأسیساتی‌ها این شانس را دارند که با پیروزی مقابل شهروند و توقف سایر صدرنشینان در این هفته، راه خود را برای بازگشت به صدر جدول، باز کند.

گیتی پسند هم در آخرین مسابقه این هفته در خانه آذرخش به میدان می‌رود. تیم اصفهانی به تازگی از جام باشگاه‌های آسیا با عنوان نایب قهرمانی بازگشته است و باید ببینیم آیا خستگی رقابت‌های آسیایی و یا شکست در فینال مقابل چونبوری تایلند، روی بازیکنان گیتی‌پسند در چند هفته پیش رو تأثیر منفی می‌گذارد یا خیر. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر با یک بازی کمتر و 10 امتیاز، در رتبه دوم جدول جای دارد.

همچنین اردوی تیم ملی فوتسال از روز 14 مرداد شروع می‌شود و بازیکنان دعوت شده باید پس از بازی‌های خود در لیگ برتر، عازم این اردو شوند.

برنامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
جمعه - 13 مرداد 96
* آتلیه طهران قم - ملی حفاری ایران، ساعت 16:30
* فرش آرای مشهد - لبنیات ارژن شیراز، ساعت 18
* تأسیسات دریایی - شهروند ساری، ساعت 18
* پارسیان شهر قدس - مس سونگون، ساعت 18
* مقاومت قرچک - هیئت فوتبال قم، ساعت 18
* شهرداری ساوه - مقاومت البرز، ساعت 18

شنبه - 14 مرداد 96
* آذرخش بندر عباس-گیتی پسند اصفهان، ساعت

۱۳۹۶/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...