نسخه چاپی

استثنایی‌ترین قرارداد خودرویی ایران امضا شد

قائم مقام ارشد گروه خودروسازی رنو، قرارداد سه جانبه با ایرانی ها را قراردادی استثنایی خواند و گفت: قرارداد رنو و ایدرو به دلیل سرمایه‌گذاری، انتقال فناروی، داخلی‌سازی و پرورش استعدادهای ایرانی، ایجاد مركز مهندسی، خرید تولید خودروهای به روز و صادرات و به بیان دیگر توسعه زنجیره كامل ارزش در ایران، قراردادی استثنایی در تاریخ صنعت خودرو ایران است.

به گزارش نما به نقل از برنا، تیری بلوره امروز در مراسم امضای قرارداد همکاری توسعه و تولید خودروهای جدید در ایران بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت پرتو نوین ناصح و گروه خودروسازی رنو در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: قرارداد امروز قراردادی استثنایی در یکی از استراتژیک ترین کشورها برای رنو یعنی ایران است.

وی ادامه داد: در دنیای رنو ایران شناخته شده است به خاطر پتانسیل های خوب صنعتی، زیرساخت های خودروسازی، نیروی انسانی توانمند، شرایط ژئوپولیتیک استثنایی و همینطور فرهنگی غنی که از نکات بسیار مهمی برای فرانسه به شمار می رود.

به گفته این مقام مسئول فرانسوی، در دنیای رنو، ایران با قابلیت های خوب صنعتی، زیرساخت های خودروسازی، نیروی انسانی توانمند، شرایط ژئوپولیتیک استثنایی و همینطور به دلیل فرهنگ غنی اش شناخته می شود. بلوره با بیان اینکه رنو با حضور بدون وقفه در ایران از سال ٢٠٠٤ تاکنون تعهد خود را به اثبات رسانده است، تصریح کرد: امضای این قرارداد تعهد و خواست قوی ما را برای حضور بلندمدت به عنوان شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران تایید می کند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری ما با دو شریک قدیمی خود یعنی ایران خودرو و سایپا نیز همچنان ادامه داشته و در آینده گسترش خواهد یافت.

قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه خودروسازی رنو اظهار داشت: امضای این قرارداد گامی رو به جلو و بلند برای همکاری مستمر میان ایران و رنو است و ارزش های مشترکی برای طرفین در بر خواهد داشت.

۱۳۹۶/۵/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...