نسخه چاپی

طارمی در جمع قربانیان ستاره داوری ایران!

علیرضا فغانی به دلیل ممانعت مهدی طارمی از شروع مجدد بازیكنان نفت تهران، او را با كارت زرد تنبیه كرد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس در دیدار با نفت تهران با دو گل یک شب رویایی برای خود و هواداران تیمش ساخت، البته تنها نمره منفی او در این بازی کارت زرد غیر فنی اش بود.

مهدی طارمی در دقیقه 78 مانع از شروع بازی توسط بازیکنان نفت شود تا یک کارت زرد را از داور مقتدر بازی دریافت کند، مهاجم بوشهری پرسپولیس که به شدت از عمل خود پشیمان بود سعی کرد تا علیرضا فغانی را مجاب کند تا به او کارت زرد نشان ندهد اما فغانی که به جرات اکنون بهترین داور آسیاست، تردیدی در این عمل پیدا نکرد تا طارمی هم به خیل ستاره هایی بپیوندد که این داور به آنها کارت داده است.

فغانی روز سی و یکم مردادماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن دیدار تیم‌های شانگهای ژاپن و گوانگژوی چین را قضاوت خواهد کرد و بعد از 9 روز در همین کشور داوری دیدار حساس ژاپن و استرالیا، در مقدماتی جام جهانی را عهده‌دار خواهد بود که به نظر می‌رسد با شرایط و آمادگی خوبی در این بازی‌ها حضور پیدا می‌کند.

احتمال دارد علیرضا فغانی پیش از سفر به ژاپن در هفته چهارم یک دیدار دیگر از لیگ برتر ا قضاوت کند تا با دو قضاوت در لیگ برتر، سفر برای قضاوت دو دیدار مهم را آغاز کند.

۱۳۹۶/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...