نسخه چاپی

وزیر كشور از مجلس قدردانی كرد

وزیر كشور دولت دوازدهم پیرو كسب «رای اعتماد» از نمایندگان مجلس شورای، با انتشار پیامی در اینستاگرام از نمایندگان قدردانی كرد.

به گزارش نما به نقل از میزان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور دولت دوازدهم، پیرو کسب «رای اعتماد» از نمایندگان مجلس شورای، با انتشار پیامی در اینستاگرام از نمایندگان قدردانی کرد.

متن وزیر کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند منان و متعال را خاضعانه و خاشعانه شاکر هست که بار دیگر مشمول لطف خود قرار داده و بار مسوولیت و تکلیفی بر دوشم نهاد تا امانتدار خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشم.

این ودیعه که با اعتماد گرانسنگ و ارزنده نمایندگان شایسته ملت در مجلس شورای اسلامی بر عهده من گذاشته شد رسالتی است تا در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مشی اعتدالی ریاست محترم جمهوری اسلامی در جهت ایفای وظیفه خدمتگذاری به میهن اسلامی حداکثر توان خود را به کار گیرم.

جا دارد از اعتماد مجدد نمایندگان خانه ملت که با امعان نظر به عملکرد همکاران عزیز و سختکوشم در وزارت کشور و برنامه‌های ارائه شده صورت گرفت تشکر و قدردانی کنم و از خداوند عز وجلاله توفیق و سعادت نمایندگان محترم و سایر خدمتگذاران به مردم عزیز و کشور اسلامی طلب می‌نمایم و امیدوارم که وزارت کشور در دولت دوازدهم بر مداومت در اعتدال و شایسته سالاری و ارجحیت منافع ملی و مصالح عمومی با رویکردی توسعه محور برای آسایش و آرامش هموطنان استوار باشد.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

۱۳۹۶/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...