نسخه چاپی

كشف 66 هزار لیتر سوخت قاچاق در شرق كشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از كشف 66 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق، توقیف پنج دستگاه تانكر كشنده و دستگیری سه نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 66 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق، توقیف پنج دستگاه تانکر کشنده و دستگیری سه نفر قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سردار " محمد قنبری"، در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محورهای مواصلاتی و مبارزه بی امان با پدیده قاچاق سوخت و منابع ملی، ماموران یگان تکاوری 108 خاش حین گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی شهرستان به سه دستگاه تانکر سوخت که به صورت کاروانی در حال حرکت بودند، مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر دستور توقف این خودروها را صادر کردند.

وی افزود: پس از اعلام دستور ایست رانندگان بدون توجه به دستور پلیس با رها کردن خودرو با استفاده از ناهمواری‌های زمین اقدام به فرار کردند و ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح یکی از قاچاقچیان را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از این سه دستگاه تانکر کشنده مقدار 38 هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق از نوع "گازوئیل" کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان زابل، گفت: در این عملیات ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به دو تانکر سوخت مشکوک و جهت بررسی بیشتر این خودروها را متوقف و ضمن دستگیری دو قاچاقچی در این رابطه 27 هزار و 500 لیتر نفتگاز قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره اینکه سه قاچاقچی با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برخورد قاطعانه‌ای با قاچاق کالا و سرمایه‌ای ملی دارد و نخواهد گذاشت سرمایه ملی به راحتی از کشور خارج شود.

۱۳۹۶/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...