نسخه چاپی

حوزه بهداشت و درمان كشور ۵۰ هزار میلیارد تومان كمبود بودجه دارد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اظهارات وزیر بهداشت، این حوزه در حال حاضر ۵۰ هزار میلیارد تومان كمبود بودجه و اعتبار دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، ابوالفضل حسن بیگی شامگاه جمعه به مناسبت اول شهریور روز پزشک و پنجم شهریور روز داروساز در آیین تقدیر و تجلیل از پزشکان نمونه دامغان به میزبانی تالار پذیرایی معلم این شهرستان با اشاره به نقش سلامت در توسعه جامعه، بیان کرد: مجلس می کوشد تا کمبودها برطرف و اعتبارات خوبی به این حوزه مهم که در بحث سلامت جامعه نقش اساسی دارد ترزیق شود.

وی با بیان اینکه حوزه بهداشت و درمان کشور۵۰ هزار میلیارد تومان کمبود بودجه دارد، افزود: مجلس شورای اسلامی می کوشد در فضای همدلی به حوزه بهداشت و درمان جامعه کمک کند تا این حوزه به وضعیت ایده آل دست یابد.

عضو خانه ملت با بیان اینکه سلامت مردم به تلاش پزشکان ما بستگی دارد، تاکید کرد: پزشکان از افراد مورد اعتماد جامعه هستند که تلاش می کنند اطمینان و آرامش تمام و کمال را در بیماران ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند، افزود: این قشر در تامین امنیت روحی و روانی بیماران نقشی مهم دارند.

نماینده دامغان در مجلس دهم گفت: پزشکان از انسان های متعهدی هستند که وظیفه خود را در تامین و حفظ سلامتی همنوعان خود به خوبی انجام می دهند.

حسین بیگی افزود: روز پزشک فرصتی است تا بتوانیم از خدمات ارزنده و تلاش های پزشکان متعهد و تلاشگر که به عنوان سپید جامگان در عرصه سلامت جامعه نقش بزرگی دارند و با علم ودانایی به بیماران خدمت می کنند به خوبی تقدیر و تجلیل کنیم.

۱۳۹۶/۶/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...