نسخه چاپی

شرایط حضور تیم‌ها در لیگ برتر والیبال سال ۹۶

سازمان لیگ فدراسیون والیبال شرایط حضور تیم‌ها در لیگ برتر سال ۹۶ را اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدارسیون والیبال، سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه 16 مهرماه امسال با حضور 12 تیم آغاز می‌شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه‌ای شرایط حضور تیم‌ها در لیگ برتر امسال را اعلام کرد.

ارائه مجوز فعالیت باشگاه، تسویه حساب با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون، ارائه ضمانت نامه بانکی ( چک – سفته) و واریز ورودی به مبلغ 90 میلیون تومان از جمله شرایط حضور در لیگ برتر امسال است.

بر این اساس تیم‌ها مجاز به جذب 20 بازیکن هستند که شامل 14 بازیکن بزرگسال، 2 بازیکن امید (متولدین 11 دیماه 73 به بالا)، سه بازیکن رده سنی جوانان (11 دیماه 75 به بالا) و یک بازیکن نوجوان ( 11 دیماه 77) از دیگر شرایط تیم داری در این رقابت‌هاست.

تعداد بازیکنان در هر مسابقه 14 نفر که شامل یک بازیکن امید، یک بازیکن جوان و 12 بازیکن بزرگسال خواهد بود. هر تیم از پنج بازیکن لیگ برتری می تواند در سال 1396 استفاده کند. همچنین هر تیم می‌تواند دو بازیکن خارجی در اختیار بگیرد که یکی از آنها باید ملی‌پوش باشد.

آخرین فرصت زمانی برای ثبت قراردادها نیز 20 شهریورماه خواهد بود و قرعه کشی لیگ برتر والیبال مردان سال 96 ساعت 15 روز 25 شهریورماه در فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

سهم تبلیغات دور زمین در پخش سراسری 70 درصد فدراسیون و 30 درصد میزبان و در پخش استانی 70 درصد میزبان و 30 درصد فدراسیون خواهد بود. ارائه اجاره قرارداد سالن مسابقه نیز الزامیست.

۱۳۹۶/۶/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...