نسخه چاپی

بازدید رییس پلیس تهران از ستاد فرماندهی پلیس راهور

صبح امروز رییس پلیس تهران بزرگ با حضور در مركز فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی از فعالیت های این پلیس تخصصی بازدید كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ستاد فرماندهی پلیس راهور حاضر شد و از نزدیک در جریان فعالیت های ترافیکی و برنامه های پلیس راهور تهران بزرگ قرارگرفت.

در این دیدار صمیمانه سردار محمدرضا مهماندار فعالیت های پلیس راهور در آستانه آغاز سال تحصیلی را تشریح کرد و درباره امکانات و تجهیزات پلیس راهور توضیحاتی را ارایه کرد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز با اشاره به اینکه حل معضل ترافیک در تهران یکی از مطالبات مهم مردم پایتخت است افزود: با تعامل مناسب پلیس راهور و معاونت ترافیکی شهرداری تهران اقدامات خوبی در زمینه رفع ترافیک و همچنین شناسایی گره های ترافیکی انجام شده است.و

وی با اعلام اینکه بر طبق پیش بینی های انجام شده همزمان با مهرماه ترافیک معابر پایتخت ۳۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد گفت: تمام تلاش من و همکارانم در مجموعه پلیس برطرف کردن گره های ترافیکی و برخورد با افزایش میزان ترافیک در معابر و در نتیجه آرامش شهروندان است.

۱۳۹۶/۶/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...