نسخه چاپی

دستگیری قاتل فراری در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران كلانتری 16 شب گذشته قاتل فراری را در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: ماموران کلانتری 16 شب گذشته قاتل فراری را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ پژمان قویمی افزود: ماموران کلانتری شهرک شهید مدنی یک قاتل فراری را که 23 مردادماه در کرج مرتکب قتل شده و تحت تعقیب بود، دستگیر کردند.
وی توضیح داد: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور یک قاتل فراری 25 ساله در شهرک اندیشه شهر همدان تیمی از ماموران پیگیری این پرونده را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ قویمی اضافه کرد: با توجه به احتمال جابجایی قاتل به محل دیگر، ماموران به صورت نامحسوس مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: پس از هماهنگی اطلاعاتی با انتظامی کرج و دریافت اطلاعات لازم از هویت قاتل فراری، در عملیات غافگیرانه قاتل دستگیر شد.

سرهنگ قویمی افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی ها ابتدا سعی داشت منکر اتهامات شود اما پس از مواجهه با مدارک و مستندات انکار ناپذیر، لب به اعتراف گشود.

به گفته وی متهم در بازجویی ها اظهار کرد که 23 مردادماه در جریان یک درگیری فیزیکی یک ضربه چاقو به قسمت سینه مقتول با هویت مهدی - م وارد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: با توجه به شدت ضربه وارده و خونریزی شدید قاتل اقدام به انتقال مقتول به بیمارستان کرده سپس متواری می شود.

سرهنگ قویمی اضافه کرد: فردای روز درگیری قاتل متوجه می شود که مهدی - م به علت شدت جراحت وارده در بیمارستان جان باخته است.

وی گفت: قاتل فراری برای ادامه انجام تحقیقات پلیسی در اختیار عوامل دایره جنایی پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.

100 درصد قتل ها در همدان منجر به کشف شده است.

۱۳۹۶/۶/۲۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...