نسخه چاپی

اعلام زمان جدید برای افتتاح ساختمان خانه تئاتر

مدیرعامل خانه تئاتر از افتتاح ساختمان جدید خانه تئاتر پس از پایان ماه‌های محرم و صفر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرعامل خانه تئاتر از افتتاح ساختمان جدید خانه تئاتر پس از پایان ماه‌های محرم و صفر خبر داد.

«اصغر همت» در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی زمان انتقال خانه تئاتر به ساختمان جدید که از اواخر سال ۹۵ چند بار با تغییر و تعویق زمانی همراه بوده، بیان کرد: در نظر داریم بعد از محرم و صفر و در آذرماه نقل و انتقال به ساختمان جدید را انجام دهیم، البته باز هم امیدواریم مشکلات گمرکی حل شود و صندلی‌های خریداری شده از ایتالیا برسد تا این کار به تاخیر نیفتد.

او با اشاره به اینکه مسئولان قول همکاری داده‌اند، درباره‌ی اینکه آیا مشکل اعتباری برای تکمیل ساختمان وجود ندارد؟ گفت: در دوره‌ی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی، آقای صالحی امیری برای تمام شدن ساختمان رقمی را کمک کردند و تلاش شد برهمان اساس کارها پیش برده شود.

در حال حاضر حدود یک دهه است که خانه تئاتر در ساختمانی در اطراف چهارراه ولیعصر (عج) واقع شده و در این سال‌ها مهلت حضور اهالی خانه تئاتر در این ساختمان مرتب تمدید شده است. طبق آنچه مسئولان خانه تئاتر اعلام می‌کردند به نظر می‌رسید سال ۹۵ آخرین سال استقرار خانه تئاتری‌ها در یکی از طبقات یک پاساژ تولیدی باشد، اما این زمان یک سال دیگر هم توسط شهرداری تمدید شد و از ابتدای امسال تلاش‌هایی برای افتتاح ساختمان جدید در خیابان سمیه صورت می‌گیرد.

در ساختمان جدید بخش‌های مختلفی درنظر گرفته شده از جمله سالن نمایش که یک بلک باکس حدود ۲۰۰ متری با ظرفیت ۱۸۰ تا ۲۰۰ تماشاگر است. در این سال‌ها بیشترین مسئولیت پیگیری‌های‌ ساختمان جدید خانه تئاتر برعهده‌ی ایرج راد ـ مدیرعامل پیشین ـ بوده و این کار هنوز هم توسط او انجام می‌شود.

۱۳۹۶/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...