نسخه چاپی

هفتمین كنگره جهانی امام‌سجاد (ع) از شبكه قرآن پخش می‌شود

هفتمین كنگره جهانی امام‌سجاد (ع) به صورت زنده از شبكه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ با برگزاری هفتمین کنگره جهانی امام سجاد (ع) در بندر عباس این مراسم به طور زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

در این کنگره علمی و تبلیغی که همزمان با شهادت امام چهارم شیعیان حضرت امام علی بن الحسین (ع) برگزار می‌شود شخصیت‌های بین المللی متعددی سخنرانی خواهند کرد.

ایمن الرفاعی مفتی اهل سنت از کشور لبنان و همچنین ژرژیک ابراهیمی از کشور ارمنستان از سخنرانان خارجی این مراسم بوده و همچنین سخنرانی آیت الله نعیم آبادی، نماینده، ولی فقیه و رئیس شورای سیاست گذاری کنگره امام سجاد (ع) از برنامه‌های پیش بینی شده در این مراسم می‌باشند.

بررسی نقش نماز در زندگی حقیقی و حقوقی جامعه مسلمین از نگاه امام سجاد (ع)، تحلیل و بررسی مساله اشتغال و معیشت در آموزه‌های امام سجاد (ع)، حقوق متقابل خداوند و بندگان از نگاه امام سجاد (ع) و بررسی جایگاه حقوقی زوجین در زندگی مشترک از موضوعات فراخوان مقالات این کنگره بوده است.

هفتمین کنگره جهانی امام سجاد (ع) روز دوشنبه ۲۴ مهر از ساعت ۸: ۱۵ تا ۱۰: ۴۵ به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

همچنین قرار است همزمان با سالروز شهادت امام سجاد (ع) خطبه خوانی آن حضرت توسط سید مهدی میرداماد از شهر مقدس قم و از ساعت ۱۰: ۴۵ به صورت زنده از این شبکه پخش گردد.

۱۳۹۶/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...