نسخه چاپی

ایران تنها امید آسیا در جمع بزرگان دنیا

با حذف عراق قهرمان آسیا و ژاپن از رقابت های جام جهانی 2017 هند، تنها ایران به عنوان نماینده قاره كهن در این رقابت ها باقی ماند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه: رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی در حالی پیگیری شد که بعد از برتری ایران مقابل مکزیک و صعود شیربچه های نوجوان به جمع هشت تیم برتر جام جهانی نگاه ها به عراق قهرمان آسیا و ژاپن تیم سوم قاره کهن دوخته شده بود تا مشخص شود آنها نیز می توانند در جمع تیم های برتر حضور داشته باشند یا نه؟

عراق که در فینال نوجوانان قهرمانی آسیا در همین هند تنها به خاطر ضربات پنالتی موفق به بالابردن جام قهرمانی شد، در مصاف با مالی، قهرمان قاره آفریقا با نتیجه 5-1 تحقیر شد تا مشخص شود برتری اش مقابل ایران تنها یک حادثه بود. بعد از حذف عراق اما ژاپنی ها به عنوان تیم سوم آسیا مقابل انگلیس نمایش سزاوارانه ای ارائه داده و با وجود تساوی بدون گل مقابل سه شیرها در ضربات پنالتی شبی کابوس وار را سپری کردند تا سامورایی ها نیز به سرنوشت عراق دچار شوند.


به این ترتیب در جمع هشت تیم برتر جهان که عصر امروز با صعود دو تیم دیگر کامل می شود، تنها ایران از جمع آسیایی ها حضور دارد تا شایستگی های چمنیان و شاگردانش بیش از گذشته به چشم بیاید. تیمی که با چهار برد متوالی در جام جهانی به هیچ حریفی رحم نکرده و برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر جهان تنها مصاف با اسپانیا را پیش رو دارد.

۱۳۹۶/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...