نسخه چاپی

ملاك حمایت‌های ایران، مقاومت و كمك به مظلومان است

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی سفر هیئت دفتر سیاسی حماس به تهران را كه پس از انعقاد توافق اخیر میان این جنبش و سازمان فتح صورت گرفته است، نشانه شكست توطئه صهیونیست ها، آمریكا و رژیم های مرتجع عربی و همچنین باطل بودن شعار «هلال شیعی» خواند.

به گزارش نما به نقل از میزان, ملاک حمایت‌های ایران، مقاومت و کمک به مظلومان استبه گزارش گروه سیاس خبرگزاری میزان، سیدکمال خرازی، سفر هیئت دفتر سیاسی حماس به تهران را که پس از انعقاد توافق اخیر میان این جنبش و سازمان فتح صورت گرفته است، نشانه شکست توطئه صهیونیست ها، آمریکا و رژیم های مرتجع عربی و همچنین باطل بودن شعار «هلال شیعی» خواند.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجیکه پیش از ظهر امروز میزبان این هیئت به ریاست صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود، گفت: حمایت از مظلومان، از بنیان های ارزشی نظام جمهوری اسلامی است؛ از آنجا که فلسطینیان از مظلومترین مردم جهان هستند، آرمان فلسطین همواره از زمان پیروزی انقلاب، درصدر اهداف و راهبردهای نظام بوده است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر صهیونیست ها توطئه بزرگی را با شعار هلال شیعی در منطقه شکل دادند تا ضمن ایجاد اختلاف بین کشورهای منطقه جبهه مقاومت را از هم بپاشند، تصریح کرد: این سیاست صهیونیستی در گسترش تروریسم تکفیری، تلاش برای سرنگونی حکومت‌های مستقر منطقه و تجزیه کشورهای عضو جبهه مقاومت تجلی یافت، ولی با فداکاری رزمندگان جبهه مقاو.مت با شکست مواجه شد.

خرازی گفت: حضور مقامات حماس در ایران خود نشان دهنده شکست این سیاست صهیونیستی و حاکی از بطلان شعار هلال شیعی است، زیرا نشان می دهد ملاک ما در حمایت از مظلومان، شیعه یا سنی بودن آنها نیست، بلکه ملاک ما مقاومت در برابر صهیونیسم است.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاکید کرد: زمان آن رسیده که کشورهای عضو جبهه مقاومت با هم برای آزادی فلسطین متحد شوند.

به گزارش شورای راهبردی آنلاین، العاروری معاون رئیس دفتر سیاسی حماس هم در این ملاقات با تشریح توافق اخیر این جنبش با دولت خودگردان فلسطین برای اداره امور معیشتی مردم غزه گفت: وحدت گروه‌های فلسطینی و ادامه مبارزه آنها علیه اشغالگران صهیونیست از نتایج این توافق خواهد بود.

وی تصریح کرد: حماس به هیچ وجه کنار گذاشتن سلاح مقاومت، به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و قطع روابط خود با جمهوری اسلامی را نخواهد پذیرفت و سفرمان به تهران نیز نشانه ای از این عزم راسخ است.

۱۳۹۶/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...