نسخه چاپی

مرگ موتور سواران در جاده ها ادامه دارد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در 24 ساعت گذشته 2 نفر موتورسوار در دو حادثه جداگانه در جاده های استان كشته شدند.

به گزارش نما؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: 2 نفر راکب موتورسیکلت در 2 سانحه جاده ای در کبودراهنگ و نهاوند جان خود را از دست دادند.

وی اظهار داشت: بر اثر برخورد وانت نیسان با موتورسیکلت در یکی از جاده های روستایی شهرستان کبودرآهنگ، موتور سوار میانسال در دم جان باخت و ترک نشین وی نیز به شدت مجروح شد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: انحراف به چپ غیرمجاز وانت نیسان آبی موجب برخورد این خودرو با موتور سیکلت و جان باختن موتور سوار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این سانحه زوج مسنی بر روی موتورسیکلت بودند که مرد 55 ساله در دم فوت و همسر وی به شدت زخمی شد.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: راننده وانت نیسان که عامل و مقصر اصلی بروز این سانحه رانندگی بود از محل حادثه متواری شده است.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: راکب و ترک نشین موتورسیکلت در این حادثه از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند همچنین موتورسوار میانسال فاقد گواهینامه رانندگی با موتورسیکلت بوده است.

وی افزود: هر چند در این سانحه راننده وانت نیسان مقصر بروز این سانحه فوتی بوده ولی در بیشتر سوانح بین موتور و وسیله نقلیه، موتورسواران مقصر شناخته می شوند.

رئیس پلیس راه استان در خصوص حادثه دوم نیز گفت: در حادثه دوم براثر تصادف خودرو سواری با یک دستگاه موتورسیکلت که در جاده نهاوند به فیروزان و در تقاطع روستای دهنو عبدالملکی رخ داد، راکب موتورسیکلت که از اهالی روستای ده موسی نهاوند بود در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: رعایت نکردن حق تقدم، استفاده نکردن از کلاه ایمنی و تجاوز به چپ، عمده علت بروز سوانح فوتی و جرحی برای موتورسواران است.

سرهنگ عزیزی افزود: بی میلی به استفاده از کلاه ایمنی موجب شده که پس از بروز سانحه رانندگی و برخورد موتورسوار با زمین بلافاصله فرد جان خود را از دست بدهد.

۱۳۹۶/۸/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...