نسخه چاپی

اعتراض شدید یك مرجع تقلید: بلای جان جامعه امروز فضای مجازی است

به گزارش نما - تسنیم نوشت: مرجع تقلید شیعیان، فضای مجازی را بلای جان جوانان دانست و گفت: آنچه به جایی نرسد فریاد است، هرچه داد می‌زنیم پیرامون فضای مجازی فایده ندارد، قول دادند که شش ماه درست می‌کنیم.

آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با اعضای ستاد کانون‌های مساجد کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اینکه مساجد باید در کشور احیا شوند، اظهار داشت: نخستین گامی که پیامبر اکرم(ص) بعد از ورود به شهر مدینه برداشتند خرید و ساخت مسجدی در مساحت هزار متر بود.

وی با بیان اینکه نوع کارهای پیامبر (ص) متمرکز در مسجد بود، افزود: آموزش قرآن کریم، بیان درس اخلاق برای عموم مردم و فرستادن گردان برای جهاد ازجمله کارهایی بود که پیامبر آن‌ها را در مسجد انجام می‌دادند.

مرجع تقلید شیعیان به ساختن مساجد و خروجی آن اشاره و خاطرنشان کرد: باید به خروجی مساجد بنگریم و ببینیم چقدر می‌تواند جوانان را از دست فضای مجازی نجات دهد.

وی فضای مجازی را بلای جان جوانان دانست و تصریح کرد: آنچه به‌جایی نرسد فریاد است، هرچه داد می‌زنیم پیرامون فضای مجازی فایده ندارد، قول دادند که شش ماه درست می‌کنیم.

نامه‌هایی از مردم می‌رسد که مساجد خالی هستند
حجت‌الاسلام حسین نوری همدانی امشب در دیدار اعضای ستاد کانون مساجد کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با تأکید بر اینکه مسجد جایگاه مهمی در اسلام دارد، افزود: گاهی اوقات نامه‌هایی از مردم به دست ما می‌رسد و بیانگر این واقعیت است که مساجد خالی هستند، شاید در تهران 100 مسجد بدون امام جماعت وجود داشته باشد و همچنین در روستاها مساجدی ساخته‌شده ولی عالم ندارد.

وی با بیان اینکه امروز به قدرت جوانان احتیاج داریم زیرا دشمنان روزبه‌روز خود را مجهز به تجهیزات کرده و به جنگ مسلمانان آمده‌اند، عنوان کرد: اکنون همه مستضعفان و محرومان چشم به شما دارند و از جهتی دیگر کار شما مستکبرین را ناامید کرده و آنان قصد کوبیدن و از کار انداختن شمارا دارند.
آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اینکه باید جوانان را با تشویق و دادن جایزه به سمت مساجد دعوت کرد، بیان کرد: مسجد پناهگاهی برای جوانان است و تشویق آنان سبب پر شدن مساجد خواهد شد.

۱۳۹۶/۹/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...