نسخه چاپی

نظر تراكتور درباره تعیین پرسپولیس به‌عنوان قهرمان

عکس خبري -نظر تراکتور درباره تعيين پرسپوليس به‌عنوان قهرمان

مدیرعامل باشگاه تراكتور نظرش درباره تعیین تیم قهرمان در صورت لغو مسابقات لیگ برتر را عنوان كرد.


به گزارش نما، میرمعصوم سهرابی درباره اینکه سازمان لیگ قصد دارد بازی‌ها را زودتر برگزار کند تا مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و مرحله مقدماتی جام جهانی به وجود نیاید، اظهار کرد: ما هم بخاطر همین موضوعات گفتیم که لیگ امسال تعطیل شود و به این دلیل مخالفت خود را اعلام کردیم.

او ادامه داد: بوندس لیگا آلمان مسابقات‌اش را شروع کرد، اما آنها در همین هفته ۶ مصدوم دادند. من اصلا به جایگاه جدولی تیم‌ها کاری ندارم و فقط موضع باشگاه تراکتور را گفتم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: ما در این مقطع هزینه‌ها را انجام می‌دهیم، اما با برگزاری لیگ سلامت ورزشکاران و بازیکنان‌مان را به خطر می‌اندازیم که یک بخش به ویروس کرونا و بخش دیگر به فشردگی مسابقات مرتبط می‌شود.

سهرابی خدایی ناکرده با این نحوه‌ی شروع تمرینات و مسابقات، تیم ملی ما هم متضرر می‌شود. در مهرماه باید رقابت‌های انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشیم و با این شرایط، به مشکل می‌خوریم.

او یادآور شد: خوشبختانه تیم ما در جدول شرایط خوبی دارد، با تیم دوم هم‌امتیاز است و بخاطر شروع بازی‌ها مشکلی نداریم، اما حرف ما سلامت ورزشکاران است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بازی‌ها ادامه پیدا نمی‌کرد، حاضر بودند که تیم صدرنشین(پرسپولیس) به‌عنوان قهرمان معرفی شود، گفت: نمایندگان باشگاه‌ها و مجمع فوتبال باید نظر بدهند. مگر هیأت رئیسه نداریم که در این باره تصمیم بگیرند؟ این موضوع را باید کارشناسان نظر بدهند. اگر هیأت رئیسه فدراسیون این موضوع را می‌گفت، ما هم قبول می‌کردیم.

سهرابی تصریح کرد: وقتی با برگزاری لیگ در شرایط فعلی تیم ملی و باشگاه‌ها ضربه می‌خورند، چه فایده‌ای دارد؟ ما به این دلیل مخالف هستیم که عواقب برگزاری بازی‌ها را می‌بینیم، وگرنه ما که از برگزاری بازی‌ها فرار نمی‌کنیم.
منبع: ورزش سه

۱۳۹۹/۲/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...