نسخه چاپی

صحبت‌ها در مورد پرسپولیس بی انصافی است

عکس خبري -صحبت‌ها در مورد پرسپوليس بي انصافي است

بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی همه در بلاتكلیفی بودیم اما یك عده می‌گفتند لیگ را تعطیل كنید ولی قهرمان هم مشخص نشود.

به گزارش نما، وحید امیری در حاشیه تست کرونای امروز بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت:بعد از تعطیلی فوتبال خدا را شکر شرایطی فراهم شده که دوباره بتوانیم دور هم جمع شویم. ارمز هم برای تست کرونا در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم.

وی درباره زمان شروع تمرینات پرسپولیس عنوان کرد: اگر در تست‌های بازیکنان مشکلی وجود نداشته باشد تمرینات شروع می‌شود. ما بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم و امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم.


وی درباره تمریناتش در دوران قرنطینه یادآور شد: یک زمانی در خانه تمرین می‌کردم اما فوتبال حرفه‌ای می‌طلبد که بیرون از زمین هم تمرین کنیم.من در این مدت سعی کردم تمرینات انفرادی را در بیرون و روی چمن هم انجام بدهم. خدا را شکر هم الان آماده هستم.

امیری در پاسخ به صحبت‌هایی که در خصوص اصرار پرسپولیس به برگزاری بازی ها مطرح می‌شود عنوان کرد: این حرف‌هایی که زده می‌شود بی انصافی است.وقتی همه در بلاتکلیفی بودیم اما یک عده می‌گفتند لیگ را تعطیل کنید ولی قهرمان هم مشخص نشود. ما خودمان هم مانده بودیم که چه اتفاقی باید بیفتد که به فوتبالمان لطمه‌ای وارد نشود.

وی درباره انتخابش به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان گفت: در سفری که چند روز پیش به لرستان داشتم مسئولان میراث فرهنگی لطف کردند و من را به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان انتخاب کردند.

۱۳۹۹/۲/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...