نسخه چاپی

آخرین وضعیت همكاری رادولوویچ با ذوب‌آهن

عکس خبري -آخرين وضعيت همکاري رادولوويچ با ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی تمریناتش را در اصفهان پیگیری می‌كند كه هنوز سرمربی خارجی این تیم به ایران نیامده است.

به گزارش نما، بازیکنان ذوب‌آهن چند روزی است که برای شروع احتمالی مسابقات لیگ برتر زیر نظر محمد صلصالی، حسن استکی و مربیان خارجی تیم‌شان تمرین می‌کنند، این در حالی است که رادولوویچ سرمربی ذوبی‌ها هنوز به ایران برنگشته و شایعات زیادی هم درباره عدم بازگشت این مربی در چند هفته اخیر مطرح شده است. در روزهای اخیر حتی اعلام شد که رادولوویچ با مشکل تهیه بلیت برای بازگشت به ایران مواجه شده، ولی نکته مهم این است که سرمربی ذوب‌آهن تمایلی برای ادامه همکاری با ذوبی‌ها ندارد.

در چند هفته اخیر هم مسئولان ذوب‌آهن سکوت کرده‌اند و موضع شفافی درباره وضعیت بازگشت رادولوویچ نداشته‌اند. البته این شایعه هم در اصفهان مطرح شده که این مربی بابت عدم دریافت حق و حقوقش دیگر راضی نیست با ذوبی‌ها همکاری کند. در این شرایط بازیکنان ذوب‌آهن منتظر روشن شدن وضعیت کادر فنی هستند تا اگر رادولوویچ به ایران برنگردد، سرمربی جدید این تیم انتخاب شود.

با این حال مسئولان ذوب‌آهن به دلیل اینکه با مشکلات حقوقی و مالی مواجه نشوند، منتظرند تا رادولوویچ به صورت رسمی کناره‌گیری خود را اعلام کند یا اینکه دوباره به ایران برگردد تا همکاری‌اش را با این تیم ادامه دهد. مسئولان ذوب‌آهن اگر در شرایط فعلی اقدام به انتخاب سرمربی جدید کنند، احتمالاً با اقدام رسمی رادولوویچ روبه‌رو خواهند شد. آنها منتظرند این مربی خارجی تصمیم قطعی‌اش را بگیرد تا در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...