نسخه چاپی

استقلال جای دعوا نیست

عکس خبري -استقلال جاي دعوا نيست

یك پیشكسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید احمد سعادتمند به این باشگاه آمده تا آبی‌پوشان پایتخت را به موفقیت برساند.

به گزارش نما، اکبر کارگرجم، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و حاشیه‌هایی که میان کادر پزشکی و کادر فنی استقلال رخ داده است اظهار کرد:‌ به نظر من در مصدومیت‌های اخیر استقلال همه مقصر هستند. الان وضع طوری است که نمی‌شود از بازیکن و از مربی ایراد گرفت.

او ادامه داد:‌ در این شرایط همه باید مواظب باشند و به همدیگر کمک کنند تا بیش از این مشکلی پیش نیاید. هر اتفاقی که رخ دهد، باید با همفکری به صورت درست با آن مواجه شد و به دنبال برطرف کردن آن رفت نه اینکه با هم دعوا کنند و باعث ایجاد حاشیه شوند. اگر قرار باشد شرایط اینطور پیش برود تکلیف بازیکنان در این دعواها چه می‌شود؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد احمد سعادتمند در این باشگاه خاطرنشان کرد: ایشان تا الان به باشگاه خدمت کرده و تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته است. امیدوارم خدا کمکش کند. او وقتش را برای استقلال گذاشته و امیدوارم که در باشگاه بتوانند موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

او افزود: تیم استقلال همیشه بزرگ بوده است. این تیم همیشه ۲۰ بازیکن بزرگ داشته و اگر کسی مصدوم شود، بازیکن جایگزین برای آن وجود داشته است. در این مقطع زمانی که مصدوم‌های استقلال افزایش پیدا کرده، باید بازیکنان جایگزین بتوانند خلاء‌های موجود را پر کنند و جای خالی‌ بازیکنان مصدوم احساس نشود.

کارگرجم در پایان گفـت:‌ استقلال می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها باشد اما بعضی‌ها به باشگاه آمدند و وضعیت را خراب کردند اما سعادتمند آمده است که استقلال را آباد کند و امیدوارم که او در استقلال موفق باشد.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...