نسخه چاپی

معنوی‌نژاد: بخاطر كرونا تصمیم گرفتم در لیگ ایران بمانم

عکس خبري -معنوي‌نژاد: بخاطر کرونا تصميم گرفتم در ليگ ايران بمانم

ستاره تیم والیبال سایپای تهران گفت: از چند تیم خارجی برای فصل جدید پیشنهاد داشتم، اما بخاطر شرایطی كه كرونا در لیگ‌های ایتالیا و لهستان ایجاد كرد تصمیم گرفتم امسال هم برای سایپا بازی كنم.


به گزارش نما، محمدجواد معنوی‌نژاد درباره ماندنش در تیم والیبال سایپا و رد کردن پیشنهادهای خارجی‌اش برای فصل جدید، گفت: همانطور که در رسانه‌ها مطرح شد از ایتالیا و لهستان پیشنهاد داشتم و حتی با باشگاه فنرباغچه ترکیه هم مذاکراتی را انجام داده بودم، اما با توجه به شرایطی که کرونا در ورزش جهان ایجاد کرده است تصمیم گرفتم این فصل را هم در لیگ برتر ایران بازی کنم.

او افزود: تصمیم داشتم این فصل را در لیگ‌های خارجی بازی کنم، اما همانطور که می‌دانید اکثر ستاره‌های بزرگ والیبال جهان بخاطر شرایط فعلی حتی از لیگ‌های ایتالیا و لهستان هم خارج شده‌ و سطح این لیگ‌ها افت محسوسی داشته است، به همین منظور تصمیم من نیز بر آن شد که امسال را هم در سایپا بازی کنم.

ستاره تیم والیبال سایپا، درباره آغاز و شرایط تمرینات تیمی سایپایی‌ها پس از انجام تست‌های پزشکی، توضیح داد: اکثر بازیکنان ما در این مدت زمانی که تمرینات توپی وجود نداشت تمرینات بدنسازی خود را رها نکرده و در این چند ماه آمادگی جسمانی خود را تا حد مطلوبی حفظ کرده‌اند. در حال حاضر نیز کم کم و با فشار پایین تمرینات توپی و تیمی را آغاز کرده‌ایم تا ان‌شاءالله طی این دو ماه زمان موجود به آمادگی قابل قبول برسیم.

او در مورد شرایط بدنی خود نیز گفت: خوشبختانه در این چند ماه به صورت انفرادی در خانه تمرینات بدنسازی را انجام دادم تا خیلی از شرایط آمادگی جسمانی‌ام دور نشوم. امیدوارم با پیگیری تمرینات تیمی هم هر چه سریع‌تر همه بازیکنان به شرایط بازی نیز دست یابند.

معنوی‌نژاد در واکنش به این موضوع که آیا سایپا می‌تواند با توجه به جذب نفراتی چون موسوی، معنوی‌نژاد، شفیعی و ... همانند فصل گذشته مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد؟ توضیح داد: سال گذشته شخصا بخاطر برخی مسائلی که وجود داشت در تیم ملی و رده باشگاهی خیلی بازی نکرده بودم، اما در همان نزدیکی‌های پایان نیم فصل اول هم خودم و هم تیم سایپا رفته رفته به شرایط ایده‌آلی رسیدیم و برای قهرمانی تلاش می‌کردیم. امسال هم امیدوارم بتوانم شخصا در همان سطحی که دوست دارم بازی کنم و تیم هم با تلاش همه بازیکنان نتیجه خوبی بگیرد.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی والیبال طی چند ماه گذشته تاثیر منفی روی سطح مسابقات لیگ دارد یا خیر؟ عنوان کرد: به نظر من این تعطیلی چند ماهه زمان خوبی را برای بازیکنان فراهم کرد تا به دور از فشار مسابقات در رده‌های ملی و باشگاهی استراحت کنند. بازیکنان توانستند ریکاوری خوبی در این مدت انجام دهند و زمان ۲ تا ۳ ماهه هم برای تمرینات کافی است تا تیم‌ها به آمادگی قابل قبولی برسند.

او در پایان، راجع به زیر ساخت‌های والیبال ایران برای برگزاری مسابقات لیگ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز گفت: حساسیت در این موضوع بسیار بالا است، اما همانطور که طی روزهای گذشته لیگ فوتبال ما آغاز شد،‌ لیگ والیبال هم می‌تواند پیگیری شود. امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم.

منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۴/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...