نسخه چاپی

ترامپ: هدف نهایی معترضان پایان دادن به آمریكا است

عکس خبري -ترامپ: هدف نهايي معترضان پايان دادن به آمريکا است

رئیس جمهور آمریكا بار دیگر ضمن انتقاد از معترضان آنها را به تلاش برای سرنگونی "انقلاب آمریكایی و تغییرات ساختاری در كشور" متهم كرده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در اظهاراتی در مراسم 4 جولای در مونت راشمور ضمن انتقاد شدید از معترضانی که قصد انهدام مجسمه های کنفدراسیون را دارند، آنها را به تلاش برای سرنگونی "انقلاب آمریکایی و ایجاد تغییرات ساختاری در این کشور" متهم کرده است.

ترامپ در جمع طرفدارانش که فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند، افزود: این یک فاشیسم جدید چپگرای افراطی است. اگر با زبان آنها صحبت نکنید، خواسته های آنها را عملی نکنید و برخلاف میل آنها اقدام کنید، سانسور خواهید شد، در فهرست سیاه قرار می گیرید، تحت تعقیب قرار گرفته و مجازات می شوید.


وی در ادامه اظهار داشت: اشتباه نکنید، این انقلاب فرهنگی چپگرا با هدف سرنگونی انقلاب آمریکا طراحی و برنامه ریزی شده است. برای انجام این کار، آنها می خواهند هرگونه تمدنی را که میلیاردها نفر را از فقر بیماری و خشونت و گرسنگی نجات داد و بشریت را به پیشرفت و دستاوردهای بزرگی نائل کرد، از بین ببرند. هدف نهایی معترضان پایان دادن به آمریکا است.

ترامپ ماه گذشته فرمان اجرایی را امضا کرده است که بر اساس آن معترضانی که قصد نابود کردن مجسمه های فدراسیون را داشته باشند، مجازات خواهند شد.

فعالان خواستار برچیده شدن مجسمه های مربوط به شخصیت های فدراسیون شده‌اند، آن هم پس از گسترش اعتراضات سراسری در آمریکا علیه نژادپرستی و رفتار وحشیانه و خشونت آمیز پلیس آمریکا.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...