نسخه چاپی

سی ان ان برای تحریف سخنرانی من گرفتار شد

عکس خبري -سي ان ان براي تحريف سخنراني من گرفتار شد

ترامپ، با انتشار پیامی در حساب كاربری توئیتر خود، شبكه سی ان ان را به سوء استفاده از سخنرانی اش در روز استقلال آمریكا و تحریف اظهاراتش متهم كرد.


به گزارش نما، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود، شبکه سی ان ان را به سوء استفاده از سخنرانی اش در روز استقلال آمریکا و تحریف اظهاراتش متهم کرد.

اخبار بین الملل-او در این پیام توئیتری نوشت: «واو. سی ان ان برای تحریف کلمات و معانی سخنرانی من در روز ۴ ژوئیه گرفتار شد. آن‌ها گستاخ و ناامید بودند. تماشا کنید که چه می‌شود!»

رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی از «چپ افراطی، مارکسیست‌ها، آنارشیست‌ها و غارتگران» انتقاد کرد که به دنبال پاک کردن تاریخ با سرنگون کردن بنا‌های تاریخی بودند. سی ان ان سخنان ترامپ را «عمیقاً تفرقه آور» عنوان کرد و او را به دلیل مقایسه چپ افراطی با نازی‌ها و فاشیست‌ها مورد انتقاد قرار داد و وی را به تلاش برای «تعمیق اختلافات نژادی و فرهنگی» در آمریکا متهم کرد.

یاد آور می‌شود، رئیس جمهور آمریکا در سالروز جشن روز استقلال این کشور معترضانی را که مجسمه‌های نماد کنفدراسیون‌ها را سرنگون می‌کنند، به تلاش برای براندازی انقلاب آمریکا و تغییرات اساسی در این کشور متهم کرد و گفت: یک فاشیسم چپ افراطی جدید وجود دارد که خواستار بیعت کامل است. اگر به زبان آن صحبت نکنید، آیین‌های آن را انجام ندهید و دستورات آن را دنبال نکنید، در این صورت سانسور می‌شوید، تبعید شده و در لیست سیاه قرار می‌گیرید، مورد آزار و اذیت و مجازات قرار خواهید گرفت. این اتفاق برای ما نخواهد افتاد.

۱۳۹۹/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...