نسخه چاپی

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۳۱

عکس خبري -اسامي سهام بورس با بالاترين و پايين‌ترين رشد قيمت امروز ??/??/??

امروز سهامداران شركت‌های صنایع جوشكاب یزد، شیمی دارویی دارو پخش و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در بورس و معامله‌گران شركت‌های بیمه پاسارگاد و صنایع بهداشتی ساینا در فرابورس بیشترین سود را كسب كردند.

به گزارش نما، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۵۷هزار و ۲۵۱واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۹۵هزار و ۱۵۴واحدی به کار خود پایان داد و ۳میلیارد و ۳۵۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۹۴۸میلیارد تومان در ۴۷۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، شیمی دارویی دارو پخش و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بانک تجارت، سرمایه‌گذاری سیمان تامین و ایران خودرو بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۵۲۵میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۵۲۵میلیارد تومان در ۳۷۸هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۱۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۹۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه، بیمه پاسارگاد و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بیمه دی و توسعه مولد نیروگاهی جهرم بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

۱۳۹۹/۶/۳۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...