نسخه چاپی

سردار غلامی در گفتگو با نما:

دوران دفاع مقدس ثابت كرد تكیه بر توان داخلی راه‌حل برون رفت از مشكلات است

عکس خبري -دوران دفاع مقدس ثابت کرد تکيه بر توان داخلي راه‌حل برون رفت از مشکلات است

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: وقتی كه جنگ آغاز شد تمام محسابات دشمن نشان می‌داد كه می‌تواند این نظام از پای درآورد، اما دفاع مقدس و نقش و جایگاه رهبری دینی و عشق مردم به نظام نشان داد كه می‌توان با تكیه بر خود تمام خلأهای موجود را رفع كرد

سردار نعمان غلامی، فرمانده دانشگاه امام افسری امام حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار نما اظهار داشت: دفاع مقدس در حقیقت منشأ اصلی ظهور توانایی‌های ملت ایران است و نیز در دفاع مقدس قدرت به صحنه آوردن مردم به نمایش گذاشته شد.
وی افزود: وقتی که جنگ آغاز شد تمام محسابات دشمن نشان می‌داد که می‌تواند این نظام از پای درآورد، اما دفاع مقدس و نقش و جایگاه رهبری دینی و عشق مردم به نظام نشان داد که می‌توان با تکیه بر خود تمام خلأهای موجود را رفع کرد و همین موضوع سبب شد تا در جنگ به پیروزی دست یابیم.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با بیان این مطلب که سنگ بنای پیشرفت‌های دفاعی امروز در حوزه موشکی و تمام تجهیزاتی که برای دفاع مورد نیاز است، از دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز با هدایت‌ها و پششتیبانی‌های جهادی رهبر انقلاب، موفقیت‌های در حوزه‌های دفاعی به حوزه اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی تسری یافته است.
سردار غلامی یادآور شد: ملت‌های منطقه همیشه به دنبال یافتن الگو برای خود هستند تا بتوانند خود را از دست سلطه و استکبار رها سازند؛ لذا دستاوردهای دفاع مقدس به گونه‌ای است که به همه مسلمانان و مستضعفان تعلق دارد و می‌تواند بهترین الگو برای همه ملت‌های مسلمان تحت ظلم و ستم باشد.
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: دفاع مقدس موجب افزایش عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران شده است که امروز انقلاب اسلامی هم در حال صادر شدن و هم در حال تبدیل شدن به یک الگوی فراگیر است.
غلامی گفت: انقلاب اسلامی با دفاع مقدس معنا پیدا می‌کند و اگر دفاع مقدس نبود، شاید امروز شاهد شکل‌گیری یک نظام اسلامی قدرتمند در منطقه و جهان نبودیم؛ نظامی که گستره راهبردی آن فقط به مرزهای ایران محدود نشده، بلکه از غرب آسیا گرفته تا سواحل مدیترانه و اقیانوس هند گسترش یافته است.

۱۳۹۹/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...